اقدامات ۹ ماهه شهرداری آبادان کم سابقه است

امام جمعه آبادان: در چند ماهه گذشته پروژه‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در شهر آبادان اجرایی شده و انتظار می‌روند دیگر ارگانها به ویژه پالایشگاه کنار شهرداری و در راستای خدمات‌رسانی به مردم آبادان باشند.

هورخبر – حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در آئین آغاز به کار پروژه عمرانی بهسازی و روکش آسفالت ۵۰ خیابان کوی قدس آبادان، با قدردانی از شهردار این شهر در راستای اجرای پروژه‌های متفاوت شهری، اظهار کرد: خوشبختانه در چند ماهه گذشته پروژه‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در شهر آبادان اجرایی شده و انتظار می‌روند دیگر ارگانها به ویژه پالایشگاه کنار شهرداری و در راستای خدمات‌رسانی به مردم آبادان باشند.

امام جمعه آبادان، افزود: نهضت آسفالت یکی از نیازهای مهم شهری و مطالبه به حق مردم آبادان است، معابر شهری، فضای سبز و فاضلاب آبادان نیازمند نگاه ویژه است.

وی تصریح کرد: تکمیل جاده ساحلی بهنمشیر و ساحل سازی جوار اروندرود از دیگر پروژه‌ها در راه رفاه حال شهروندان است ولی روکش آسفالت و توسعه شبکه فاضلاب در الویت پروژه‌های در این شهر هستند.

حجت الاسلام غبیشاوی، بیان کرد: خیابان‌های آبادان از بافت قدیمی هستند که این مشکل باعث بحران شده است ولی در ۹ ماهه گذشته خدمات شایسته‌تری نسبت به سال‌های گذشته به مردم بخصوص در بحث پروژه‌های عمرانی ارائه شده است.

همچنین قاسم بغلانی سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان در ادامه این مراسم، اظهار کرد: عوامل اجرایی شهرداری به ویژه شهردار آبادان در سال جاری خدمات‌رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه داده‌اند.

بغلانی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند نیز در چند ماهه گذشته همگام با شهرداری در پروژه‌های عمرانی مشارکت داشت.

وی تصریح کرد: با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان پروژه‌های عمرانی خوبی در معابر مناطق سیلچ غربی‌، سلیچ شرقی، فیه، ذوالفقاری و امیر آباد در حال اجراست.

در بخش پایانی نیز یاسین کاوه‌پور شهردار موفق آبادان اظهار کرد: ۶۵ هزار مترمربع شامل ۵۰ معبر و خیابان فرعی و اصلی شامل اجرای این طرح خواهد شد.

وی افزود: طرح‌ روکش آسفالت محله‌های کوی پلیس، ذوالفقاری، سلیچ غربی و شرقی، امیری، احمدآباد شهرک دریا و محله فیه با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال اجرا است .

کاوه پور گفت: در ۹ ماه گذشته ۷۵۰ هزار متر مربع شامل ۴۵۰ خیابان با مشارکت شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) روکش آسفالت شد که در طول تاریخ این شهر بی‌سابقه است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فقط ۴۷ هزار متر مربع و در سال گذشته ۱۱۶ هزار متر مربع از معابر آبادان روکش آسفالت شد و این تفاوت در ۹ ماهه گذشته نشان از تعهد شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم این شهر است.

شهردار آبادان افزود: تاکنون ۹۰۰ تن قیر به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای اجرای طرح عمرانی در منطقه فیه توسط شهرداری آبادان تحویل داده شده و عملیات روکش آسفالت در منطقه سده با مشارکت بنیاد مسکن و در شهرک دریا نیز با مشارکت آب و فاضلاب روکش آغاز شده است.

وی گفت: طرح هایی از جمله پیاده‌روسازی، احداث پارک و زمین های ورزشی، توسعه فضای سبز، هوشمندسازی معابر و نصب دروبین‌های ثبت تخلفات شهری در دست اقدام است.

کاوه‌پور بیان کرد: در حوزه خدمات شهری عملیات لایروبی برای آمادگی در فصل بارندگی در حال اجرا است تا آبگرفتکی در زمان بارندگی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد.

https://hoorkhabar.ir/714380کپی شد!
2243
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.