رونمایی از پوستر اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در اهواز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: این نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار آلات در سطح استان و‌دومین نمایشگاه در سطح کشور محسوب می شود که ۵۰ برند تخصصی خارجی و داخل کشور در آن حضور دارند.

هورخبر –  در این آیین، رحیم جلیلی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان بر ظرفیت های خوب خوزستان در برپایی نمایشگاه های تخصصی تاکید کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: این نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار آلات در سطح استان و‌دومین نمایشگاه در سطح کشور محسوب می شود که ۵۰ برند تخصصی خارجی و داخل کشور در آن حضور دارند.

در ادامه این برنامه حسینی نژاد مدیر کل امور اقتصادی استانداری خوزستان بر تاثیر گذاری ظرفیت های خوب استان در بخش صنعت اشاره کرد.

حسینی نژاد، بر اقدامات انجام شده جهت برگزاری این نمایشگاه تخصصی اشاره کرد و برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در توسعه اقتصادی استان و کمک به تولیدات ملی مهم برشمرد و خواستار برگزاری آموزش های تخصصی توسط سازمان فنی حرفه ای شد.

مالی عضو هیات مدیره انجمن کسب و کار ایران نیز در این جلسه گفت: این نمایشگاه یا اهداف مهمی چون ایحاد ستری برای معرفی تولیدات ملی و آشنایی اقشار‌ مختلف با مهارت افزایی ها است که در کنار آن کارگاه های تخصصی هم برگزار میشود‌.

وی با بیان اینکه قریب ۳۰ درصد ابزار هایی که در این نمایشگاه هستند تولید داخل و ۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه شرکت دارند افزود: انتظار این است که با تبلیغات و اطلاع رسانی ها شاهد بالاترین سطح مشارکت در استان باشیم چرا که تمام شرکتهای تخصصی در حوزه های مختلف صنعتی مانند نفت، پتروشیمی و حفاری و صنایع تبدیلی در این نمایشگاه حضور دارند‌.

او چالش اصلی بحث ابزار آلات را انتقال تکنولوژی خواند افزود: دستاوردهای این نمایشگاه فراهم شدن زمینه مبادالات تجاری برای تولید و توزیع کنندگان است و با توجه به حضور هیات های صنعتی کشورهای عراق، روسیه و‌سوریه بازتاب این نمایشگاه بالاست.

گفتنی است رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار آلات خوزستان با حضور حسینی نژاد مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان و دهقان رییس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و خبرنگاران در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/714361کپی شد!
3143
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.