معاون خدمات شهری و امور اجرایی شهرداری آبادان:

۱۸ کیلومتر مجاری روباز و سرپوشیده سطح شهر آبادان لایروبی شده است

این مقام مسئول از اجرای ۱۸ کیلومتر اجرای عملیات لایروبی مجاری دفع آب‌های سطحی در مناطق سه‌گانه این شهر خبر داد.

هورخبر –  محمود‌رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل بارندگی و در راستای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر و همچنین با هدف فراهم آوردن بستری بهداشتی و به دور از آلودگی، عملیات لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها و مجاری دفع آب‌های سطحی در سطح شهر آغاز شد.

وی افزود: تاکنون در ۱۸ کیلومتر از کانال دفع آب‌های سطحی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر، با اولویت‌بندی نقاط مستعد آب‌گرفتگی؛ عملیات لایروبی و رسوب‌زدایی انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تداوم عملیات لایروبی، اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی، حفظ زیبایی شهر، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش بهداشت عمومی، عملیات لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها و جوی‌های روباز سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری آبادان در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: تاکنون در منطقه یک شهرداری یک کیلومتر و ۷۳۵ متر مجاری روباز و ۲ کیلومتر و ۹۵ متر از مجاری سرپوشیده، در منطقه دو شهرداری ۶ کیلومتر و ۷۵۰ متر مجاری روباز و ۴۸۰ متر مجاری سرپوشیده و همچنین در منطقه سه شهرداری پنج کیلومتر و ۸۰ متر مجاری روباز و یک کیلومتر و ۷۰۰ متر از مجاری سرپوشیده دفع آب‌های سطحی لایروبی و رسوب‌زدایی شده است.

یوسفی با بیان اینکه این طرح به‌صورت مستمر و طبق برنامه زمان‌بندی شده در همه مناطق شهرداری آبادان قبل از آغاز بارندگی‌ها انجام می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون ۱۸ کیلومتر از معابر اصلی و فرعی سطح شهر در این طرح، لایروبی و رسوب‌زدایی شده است.

وی گفت: شهرداری آبادان در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان، کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی، عملیات پاک‌سازی نهرها و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های شهری را در دستور کار قرار داده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان با تأکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ آماده پاسخ‌گویی به شهروندان است، عنوان کرد: این سامانه با هدف مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، بیان مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیرمستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظرات آنان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر با مدیران ارشد شهرداری آبادان ایجاد شده است.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: شهردار آبادان همواره در همه جلسات بر خدمت رسانی بی منت، کسب رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات آنان تاکید دارد و بر همین منظور معاونت خدمات شهری شهرداری آبادان و همه مناطق شبانه روز در حال تلاش هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن، رضایت مردم را کسب نمایند.

https://hoorkhabar.ir/714224کپی شد!
4867