نماینده ولی فقیه در خوزستان:

از دستاوردهای نظام، پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش است

این مقام مسئول در آیین بهره برداری از ۱۰ واحد آموزشی در شهرستان شادگان گفت: نظام آموزشی در کشور پیشرف انکارناپذیری داشته که این پیشرفت از دستاوردهای نظام به شمار می‌رود.

هورخبر –  حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فر امام جمعه اهواز اظهار داشت: بیش از ۱۷ میلیون دانش‌آموز و میلیون‌ها معلم در کشور وجود دارد که به واسطه زیرساخت های ایجاد شده، پیشرفت های خوبی در حوزه آموزشی را شاهد هستیم.

وی گفت: در استان خوزستان از جمله شادگان اتفاقات مناسبی در حوزه آموزش و پرورش توسط خیران و آموزش و پرورش در حال انجام است.

جمال صالح‌زاده فرماندار شادگان نیز در این آیین افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت زهرا(س)، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید کاظمی، مدرسه ۶ کلاسه شهید عراقی، مدرسه ۶ کلاسه شهدای کوی جهان آرا منطقه زرگان، مدرسه ۶ کلاسه مرحوم حاج عزیز عشیری با ۴۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و از محل اعتبارات دولتی احداث شده است‌.

وی ادامه داد: مدرسه متوسطه اول منطقه جهان آرا و مدرسه ابتدایی در روستای البوناظر توسط موسسه راه ایمان، مدرسه استثنایی یاسین خنافره، دبیرستان دخترانه علوم معارف اسلامی وابسته به حوزه علمیه خواهران نیز توسط خیران احداث و به بهره‌برداری رسیدند.

این مقام مسئول افزود: برخی مدارس شادگان به لحاظ امکانات، دارای کمبودهایی هستند که سعی داریم در سال جاری و با کمک خیران و کمک های دولتی این نواقص را رفع کنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/714160کپی شد!
5124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.