با هدف استقبال از مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس؛

اجرای مانور پاکسازی شهرداری آبادان با حضور مسئولان این شهرستان

شهردار آبادان: از مدیران هیچگونه قصوری در تامین تجهیزات و امکانات ایمنی کارگران پذیرفته نیست.

هورخبر – مانور پاکسازی شهرداری آبادان با حضور فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان اجرا شد.

یاسین کاوه پور در این آیین گفت: این مانور به جهت استقبال از ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس تدارک دیده شد.

شهردار آبادان اظهار داشت: ما در راستای انجام وظایف خود، ستاد استقبال از مهر را در شهرداری تشکیل دادیم که اقدامات اولیه توسط مناطق و سازمان ها نیز اجرایی شده است.

وی با ارج نهادن به زحمات کارگران تلاشگر شهرداری آبادان بیان کرد: کلیپی منتشر شده که در آن آقای حمزه نعیم اصل با ایثارگری خود و در راستای خدمات رسانی به شهروندان اقدامی قابل تحسین انجام که جای تقدیر و تشکر دارد و به نوبه خود دست تمامی کارگران تلاش‌گر شهرداری را می بوسم زیرا با تلاش آنان است که به اهداف و خدمات مناسب به شهروندان دست می یابیم.

کاوه پور خواستار اهتمام ویژه مدیران شهرداری در اجرای خدمات رسانی به شهروندان شد و افزود: به مدیران سازمان ها، معاونین خدمات شهری و مدیران مناطق تذکر می دهم که در تامین تجهیزات و امکانات هیچگونه قصوری پذیرفته نیست و اهتمام لازم را برای سلامت و ایمنی کارگران داشته باشند.

شهردار آبادان افزود: تمام تجهیزات ‌و امکانات شهرداری بسیج خواهند شد تا خدمات شایسته ای به شهروندان محترم آبادانی ارائه شود.

کاوه پور در پایان با قدردانی از همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با شهرداری آبادان خاطر نشان کرد: امیدواریم در راستای حفظ محیط زیست و دستورالعمل های زیست محیطی تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به نقطه دلخواه دست یابیم.

https://hoorkhabar.ir/714085کپی شد!
2475
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.