امام جمعه اهواز:

نظارت بر قیمت‌ها برای کنترل گرانی، با جدیت انجام شود

این مقام مسئول بکارگیری ابزارهای قانونی و نظارتی برای جلوگیری از گرانی کالاها در بازار را ضروری دانست گفت: گرانی قیمت‌ها مردم را می‌آزارد و از دستگاه‌های نظارتی انتظار نظارت بیشتر داریم.

هورخبر –  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: مسئولان مراقبت بیشتری بر قیمت کالا به ویژه کالاهای اساسی داشته باشند تا به مردم فشار وارد نشود.

وی با اشاره به تلاش دولت برای اشتغالزایی در کشور گفت: دولت در امر اشتغال‌زایی اقدامات خوبی را شروع کرده که اثرات آن را خواهیم دید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آثار و برکات دولت سیزدهم همچنان در حال آشکار شدن است افزود: به‌رغم تبلیغات دروغی دشمن اما مردم با بصیرت ایران به دسیسه ها اهمیتی نمی‌دهند. کمبودهایی وجود دارد اما دولت در تلاش برای رفاه حال مردم است.

امام‌جمعه اهواز گفت: چند وظیفه در دوران فرج بر عهده شیعیان است که اولین وظیفه شناخت امام، دوم شناخت ماموریت‌های امام و سوم دلدادگی به اهداف ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: از ارزش‌ها و تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی باید بهره برد تا با انگیزه بیشتری برای در مسیر توسعه و آبادانی گام برداشته شود. در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از کشورها به عراق کمک کردند اما یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به حضور با افتخار اخیر رئیس جمهور ایران در سازمان ملل در نیویورک گفت: رییس جمهور ایران در این‌ مجمع با اقتدار حاضر شد در صورتی که غرب برای منزوی کردن جمهوری اسلامی تلاش می کرد. تلاش دولت سیزدهم برای برقراری ارتباط با کشورهای مختلف دنیا بسیار موثر بوده است.

https://hoorkhabar.ir/714062کپی شد!
6041
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.