روند کار در بخش مسکن خوزستان قابل قبول نیست

استاندار خوزستان گفت: ما از روند بخش مسکن در استان رضایت نداریم و دستگاه‌های مختلف باید یک تحرک قوی‌تر و بیشتری در این زمینه داشته باشند.

هورخبر –  علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان اظهار داشت: ما از روند بخش مسکن در استان رضایت نداریم و دستگاه‌های مختلف باید یک تحرک قوی‌تر و بیشتری در این زمینه داشته باشند اما نقشه راه ترسیم شده چشم انداز درستی است و به سمتی میرود که ما با شهرک سازی در اطراف شهرها و طرح نهضت ملی مسکن بتوانیم یک رشد قابل قبولی در این بخش داشته باشیم.

این مقام مسئول افزود: برای طرح نهضت ملی مسکن در استان بنا بر گزارشاتی که در نشست شورای مسکن ارائه شد زمین برای ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی شناسایی شده است و مراحل مربوط به تهیه اسناد و نقشه ها و بررسی توسط مشاور در دست اقدام است.

استاندار خوزستان گفت: گزارشی از اقدامات عمرانی و شهری در دست اقدام در شهر رامین ارائه شد. در هفته‌های گذشته پروژه‌هایی با حضور وزیر مسکن در استان کلنگ زنی شد که در قالب این طرح‌ها بخش‌های فولاد، پتروشیمی، نفت، نیشکر و مجموعه های صنعتی استان برای کارکنان خود مسکن تهیه خواهند کرد به این صورت که اداره کل راه و شهرسازی زمین را تامین میکند و شرکت‌های صنعتی برای آن دسته از پرسنل خود که فاقد مسکن هستند کار ساخت و ساز را با کمک و مشارکت بانک‌ها انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بخش مسکن روستایی برای روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است که در جلسه آینده گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/714010کپی شد!
2853