خودکفایی فولاد اکسین در تامین مواد اولیه و افزایش سوددهی با احداث مجتمع فولادسازی

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از افزایش ۴۷۷ درصدی تولید در ۵ ماهه نخست امسال این شرکت نسبت به مدت مشابه دو سال قبل خبر داد و گفت: سود دهی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز ۹۵ درصد رشد داشته است.

هورخبر –  علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: فولاد اکسین با ثبت رکوردهای تولید و آماده بکاری توانست، افزایش سوددهی ۹۵ درصدی را در پنج ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.

افزایش ۴۷۷ درصدی تولید نسبت به ۵ ماهه ۱۴۰۰

وی افزود: میزان سود شرکت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال بوده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: فعالیت‌های تولیدی فولاد اکسین خوزستان در ۵ ماهه امسال افزایش ۴۷۷ درصدی نسبت به ۵ ماهه سال ۱۴۰۰ داشته و یک رکورد کم سابقه در تاریخ فعالیت شرکت است.

نسبت به برنامه ۵۳ درصد جلوتر هستیم

این مقام مسئول با بیان اینکه نسبت به برنامه پیش‌بینی شده ۵۳ درصد جلوتر هستیم، گفت: سود شرکت در مردادماه امسال، ۵ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال ثبت شده که این عدد در مرداد سال گذشته یک هزار و ۶ میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: شرکت در پنج ماهه نخست امسال بهترین عملکرد در آماده بکاری عملیاتی(۹۵ درصد)، بهترین رکورد توقفات فنی و کمترین توقفات خط تولید بدون احتساب توقفات ناشی از محدودیت انرژی را داشته است.

محمدی با اشاره به اهمیت احداث مجتمع فولادسازی شرکت، عنوان کرد: بدون شک با احداث این پروژه و خودکفایی در تامین مواد اولیه خود، ضریب سوددهی به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

https://hoorkhabar.ir/713981کپی شد!
27