نارضایتی برخی صنوف درباره موضوعات مالیاتی رسیدگی شود

نماینده مردم «اهواز و باوی» در مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع بازاریان، صنوف و تولیدکنندگان خرد در زمینه پرداخت مالیات همواره خوش حساب بوده اند و باید نارضایتی برخی صنوف درباره موضوعات مالیاتی مورد رسیدگی قرار گیرد.

هورخبر – مجتبی یوسفی، با اشاره به سیاست گذاری های مالیاتی در کشور و اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان بیان کرد: در واقع باید در مالیات ستانی مراقب اصناف و کسب و کارهای خرد باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نباید همه صنوف را افرادی متمول بدانیم تاکید کرد: اتفاقا بازاریان، صنوف و تولیدکنندگان خرد در زمینه پرداخت مالیات همواره خوش حساب بوده اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید گلایه و نارضایتی صنوف در زمینه موضوعات مالیاتی بررسی و باید در شرایط اقتصادی موجود به آنها توجه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق آمارهایی که بنده مطالعه کردم تعداد قابل توجهی دستگاه کارت خوان وجود دارد که مشخص نیست صاحب اصلی این حساب ها چه کسانی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن اهمیت قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مویان در کمک به شفافیت حوزه اقتصادی، تاکید کرد: اجرای صحیح این قانون باید مدنظر قرار گیرد چراکه می تواند می تواند با برخی سواستفاده گری ها، ایجاد رانت ها، قاچاق و پول شویی جلوگیری کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این قانون می تواند روند اخذ مالیات در کشور را عادلانه کند به شرط اینکه صنوف خرد و تولید کنندگان واقعی را دچار مشکل نکند.

https://hoorkhabar.ir/713969کپی شد!
2914
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.