خیز بلند شهرداری آبادان در پروژه‌های عمرانی

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: با اجرای پروژه‌های عمرانی که در آبادان آغاز شده بزودی شاهد تحول مناسب زیرساختی در این شهر خواهیم بود.

هورخبر –  مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: زیرساخت‌های آبادان به دلیل جنگ تحمیلی از بین رفته که نیاز به ساماندهی دارند و در ۱۰ ماه گذشته در شهر، پروژه‌های عمرانی متعددی اجرایی شده است.

این مقام مسئول افزود: شهرداری آبادان خیز بلندی در پروژه‌های عمرانی برداشته ولی برای دگرگون شدن سیما و منظر این شهر نیاز به جهش همه جانبه و بودجه مناسب دارد.

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: حضور بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌ها بسیار تاثیرگذار است زیرا شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تحولات عظیم را ایجاد کند.

جمالی‌نژاد بیان کرد: ورود بخش خصوصی به پروژه‌های بزرگ و ابرپروژه‌های می‌تواند آبادان را به گذشته خوب خود بازگرداند و در این بین شهرداری آبادان باید بدنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی باشد.

وی افزود: با ورود سرمایه گذاران به شهر آبادان و ایجاد تحول زیرساختی در این شهر قطعا آبادانی‌هایی که پس از جنگ تحمیلی به این شهر بازنگشتند حاضر به بازگشت خواهند شد.

معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: پس از اتفاق ناگوار ریزش ساختمان متروپل، توجه و نگاه‌ها به آبادان از سوی دولت بیشتر شد و طی آن اعتبارات و امکانات مناسبی به این شهر داده شد، ضمن اینکه شهردار آبادان با پشتکار خود توانست زمینه تحول در این شهر را فراهم کند.

جمالی‌نژاد با تقدیر از اقدامات شهرداری آبادان در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی افزود: شهرداری آبادان در ایام اربعین با ایجاد زیرساخت‌های مانند مه‌پاش و نصب سایبان، احداث کندرو، احداث سرویس بهداشتی و حمام، استقرار ۱۵ دستگاه اتوبوس و خرید ماشین‌الات، ۲ دستگاه یخ ساز خدمات شایسته‌ای در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی ارائه داد.

https://hoorkhabar.ir/713940کپی شد!
108