امام جمعه اهواز:

هر اقدامی از مسئولین باید در سفره و خانه مردم مشخص شود

موسوی فرد گفت: مطالبه جدی مقام معظم رهبری و همه امت اسلامی این است که آثار هر اقدامی از مسئولین در سفره و خانه مردم مشخص شود.

هورخبر –  حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌ فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌ های نماز جمعه امروز ۲۴ شهریورماه با تقدیر از خدمات ارائه شده در ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: در ایام اربعین ۴ میلیون نفر از ایران و در مجموع بالغ بر ۲۲ تا ۲۳ میلیون نفر جمعیت زائر در اربعین حسینی(ع) داشتیم و بنا بر گزارش دولت، تعداد زائران بیش از یک میلیون نفر نسبت به سال گذشته افزایش داشته که این، خار چشم دشمن و از نشانه‌های ظهور است.

وی با اشاره به دغدغه‌مندی مقام معظم رهبری در خصوص معیشت مردم ادامه داد: مسئولان و دولتمردان هر کجا به حرف امامین انقلاب عمل کردند به قله نزدیک‌تر شدیم و هر زمانی از شعار انقلاب فاصله گرفتیم‌ اثر آن را مشاهده کردیم.

امام جمعه اهواز در قسمتی دیگر گفت: مطالبه جدی مقام معظم رهبری و همه امت اسلامی این است که آثار هر اقدامی از مسئولین در سفره و خانه مردم مشخص شود.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: حجاب مسئله اجتماعی است نه فردی. وقتی فردی ملزم به رعایت دین اسلامی شد باید تمام قوانین آن را رعایت کند. حتی کسانی که از اروپا به کشور اسلامی می‌آیند روسری سرشان است و به این قانون احترام می‌گذارند.

https://hoorkhabar.ir/713923کپی شد!
4179
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.