پرداخت ۲ همت از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به خوزستان

یک مقام مسئول: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفر رئیس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۵ همت بود که تا کنون ۲.۲ آن پرداخت شده است.

هورخبر – بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز و نماینده شرکت در اجرای مسئولیت های اجتماعی امروز سه شنبه در حاشیه نشست بیابان زدایی در سالن جلسات استانداری خوزستان با اشاره به پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: ۱۷۰۰ پروژه در استان تعیین شده که در سال گذشته ۶۸۰ پروژه تکمیل و به بهره برداری رسید و مابقی تا حداکثر ۵۰۰ پروژه در پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به تفاهم نامه‌های سال‌های گذشته مبنی بر ۲ هزار هکتار بیابان زدایی، کاشت نخلستان و اختصاص یک هزار میلیارد ریال در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری برای مقابله با ریزگردها و یک هزار میلیارد ریال برای جلوگیری از فرسایش خاک، امید است با همکاری محیط زیست و منابع طبیعی، اقدامات مفید و تاثیر گذاری انجام شود.

صالح بیگی مشاور مدیرعامل در امور اجرایی مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب نیز گفت: دستور مقام عالی وزارت نفت بر مبنای تعامل در جهت تلاش برای بهینه کردن مسائل زیست محیطی در استان است و هر پنج شرکت بهره برداری موظفند در حوزه حفاظت محیط زیست در بهینه کردن فضای کاری و محیط های پیرامون تلاش کنند.

وی تصریح کرد: هر شرکت به توسعه میدانی فضای سبز با ایجاد نهالستان و قلمستان با مجموع ۲۰۰ هزار عدد مکلف شده که در آینده حدود یک میلیون اصله نهال برنامه ریزی شده است.

وی در پایان افزود: اعتبار۱۴۰ میلیارد ریالی برای عملیات اجرایی بیابان زدایی ۲ هزار هکتاری در حال عملیاتی شدن است و اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای کاشت ۲۰ هزار اصله نهال مثمر مناطق شرکتی اهواز انجام شد.

https://hoorkhabar.ir/713908کپی شد!
3948
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.