سپردن عوامل ایجاد ناامنی‌های حاشیه اهواز به دست قانون

دادستان مرکز استان خوزستان عنوان کرد: باتوجه به وقوع چند فقره اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه‌ای و قتل در مناطق حاشیه‌ای اهواز، تعدادی از عوامل اصلی و محرکین، شناسایی و دستگیر شدند.

هورخبر –  صادق جعفری چگنی امنیت شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: دادستانی مرکز استان خوزستان با قاطعیت و طبق قانون با عوامل ناهنجاری و اخلال‌گران در نظم عمومی در استان برخورد می‌کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: طی هفته گذشته به‌ دنبال چند فقره درگیری‌های طایفه‌ای و اخلال در نظم عمومی در حاشیه کلانشهر اهواز، چند فقره قتل رخ داد که دادستانی اهواز و فراجا، با جدیت و قاطعیت موضوع را پیگیری و رصد کرده و ۲۰ نفر از اراذل و اوباش، محرکین و عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر کردند که با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

جعفری‌ چگنی از تشکیل پرونده قضایی برای این متهمین خبر داد و افزود: دستور قضایی جهت برخورد نیروی انتظامی با عوامل ناامن کننده سطح شهر و بازداشت سریع متهمان صادر شده است و قطعا در کیفرخواست پرونده افرادی که با اقدامات خودسرانه موجب ایجاد ناامنی برای سایر شهروندان می‌شوند، اشد مجازات برای آنان از دادگاه درخواست می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/713879کپی شد!
3323