افشاگری پلیس راهور از مونتاژ موتور‌های چینی با برند ایرانی

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: برخی شرکت‌های داخلی، روزانه هزاران موتورسیکلت چینی را مونتاژ می‌کنند و با برند‌های ایرانی به مردم می‌فروشند.

هورخبر –  سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: شهروندان زیادی همه‌روزه نسبت به عدم رعایت انضباط ترافیکی توسط موتورسواران به ما گلایه می‌کنند، اما بعضی از همین مردم وقتی مأمور پلیس ناچار می‌شود به دلیل تخلفات متعدد یک راننده، موتورسیکلت او را توقیف کند، به مأمور ما اعتراض می‌کنند که چرا با این فرد برخورد می‌کنید و او را از کسب‌وکار می‌اندازید.

در چنین شرایطی، رسانه‌ها وظیفه دارند مردم را آگاه کنند که اگر گاهی مأموران ما ناچار می‌شوند که موتورسیکلت‌های راکبان متخلف را توقیف کنند، تنها هدف آنها توسعه انضباط ترافیکی در سطح شهرها و آگاه کردن موتورسواران نسبت به لزوم احترام به حقوق سایر شهروندان است.

وی تصریح کرد: روند رشد تعداد موتورسیکلت‌ها در کشورمان نامتعارف است و چند سالی است که برخی شرکت‌های داخلی، روزانه هزاران موتورسیکلت چینی را مونتاژ می‌کنند و با برندهای ایرانی به مردم می‌فروشند. البته در شرایط دشوار اقتصادی کنونی، بسیاری از شهروندان به موتورسیکلت به عنوان وسیله‌ای آسان برای کسب درآمد نگاه می‌کنند، اما وجود این تعداد موتورسیکلت در کشور و روند فزاینده تولید و ورود آن به معابر، همین حالا باعث ایجاد ناهنجاری ترافیکی در معابر شهری شده است و حتما در آینده به تشدید این ناهنجاری دامن خواهد زد.

https://hoorkhabar.ir/713677کپی شد!
1058
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.