هیچگونی اقدامی در خصوص ساخت و تولید مسکن از سوی دولت قبل شاهد نبودیم

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر عملکرد سال پایانی دولت قبل را در زمینه ساخت و ساز مسکن را کنار بگذاریم در سال های دیگر هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

هورخبر – مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز با اشاره به عملکرد ۲ سال گذشته دولت سیزدهم اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم حرکت رو به جلویی را در حوزه ساخت و تولید مسکن شروع کرده است.

وی افزود: جلسات شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور به طور منظم برگزار می‌شود و در این جلسات سعی در رفع موانع بر سر راه ساخت مسکن است و با جدیت این موضوع دنبال می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم و دوازدهم صراحتاً اعلام کرده بود که هیچ اعتقادی به ساخت مسکن ندارد و همین مساله باعث توقف ساخت، تولید و عرضه مسکن برای تامین نیاز مردم شده بود.

یوسفی خاطرنشان کرد: وقتی که دولت به وظیفه‌اش در ساخت مسکن عمل نکند تعادل در عرضه و تقاضای مسکن ایجاد نمی‌شود و به دلیل عدم عرضه قیمت مسکن بالا می‌رود.

وی افزود: امروز انباشت تقاضا در حوزه مسکن باعث شده تا ما با مشکل جدی در این حوزه مواجه باشیم و به خاطر نیاز مردم به مسکن و عدم عرضه به میزان کافی، قیمت‌ها دائم بالاتر برود.

نماینده مردم اهواز در مجلس یادآور شد: ما در ساخت مسکن باید به اندازه رشد کنیم که حداقل عرضه و تقاضای مسکن در بازار یکسان شود اگرچه حرکت های خوبی انجام شده اما باید برای تامین نیاز مردم، ساخت و تولید مسکن با سرعت بیشتری دنبال شود.

https://hoorkhabar.ir/713488کپی شد!
4510
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.