چرا تاکنون نتیجه گزارش کارشناسان سازمان بازرسی خوزستان در خصوص شهرداری مسجدسلیمان به تاخیر افتاده؟

بازرسان آمده بودند تا مدارک و گزارشات مربوط به دخل و خرج شهرداری را طی یکسال و اندی گذشته و خصوصا سرپرستی بعضی آقایان را از نگاه تیزبین خود بگذرانند. از آن روز تاکنون مطالبه گران، مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان منتظر و چشم به راه نتیجه این بررسی هستند. اما روزها، هفته ها. و ماهها سپری شد ولی خبری نشد!

هورخبر – بیش از یکسال و اندی پیش بود که گروهی بعنوان بازرس از سوی سازمان بازرسی خوزستان طی چند روز در شهرداری مسجدسلیمان مستقر شدند و از محل بیت المال صبحانه، نهار، شام، خوابگاه، حق ماموریت و… بابت حضور آنها هزینه شد.

در همین زمینه اخبار حضور آنها نقل گفت و گوهای کوچه و خیابان شده بود و نه یکبار بلکه چندین مرتبه نیز از تریبون های برخی مسئولان اشاره ای به حضور این کارشناسان جهت دلگرمی بخشیدن به مردم خسته و رنجور این سرزمینِ هزار و اندی شهید شده بود. مردمی که در طول این سالها خیلی از کم و کاستی ها را به جان خریدند، مردمی که به واسطه تکیه زدن بعضا افراد نااهل بر کرسی های خدمت در دیارشان روز به روز شاهد فاصله گرفتن از عمران و آبادانی علی رغم تخصیص اعتبارات بسیار خوب از سوی دولت ها به این شهرستان بودند‌!

آری بازرسان آمده بودند تا مدارک و گزارشات مربوط به دخل و خرج شهرداری را طی یکسال و اندی گذشته و خصوصا سرپرستی بعضی آقایان را از نگاه تیزبین خود بگذرانند. از آن روز تاکنون مطالبه گران، مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان منتظر و چشم به راه نتیجه این بررسی ها هستند. اما روزها، هفته ها. و ماهها سپری شد ولی خبری نشد!

حال این سوال مردم باقیست که اگر همه چیز خوب و گل و بلبل بوده رسانه ای شود، اگر هم حیف و میلی اتفاق افتاده بدون مصلحت اندیشی اعلام کنید. مخصوصا در زمان دولت فسادستیز آقای رئیسی و ریاست قوه قضائیه آقای محسنی اژه ای انتظار سرعت بخشیدن به روال رسیدگی ها، گزارشات و شکایت در خصوص حیف و میل بیت المال بیشتر می رود.

باتوجه به اینکه طی ماه های گذشته تاکنون بازداشت هایی در شهرداری و شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان انجام شده انتظار می رود شفاف سازی این بازرسان هرچه سریعتر صورت پذیرد تا مردم این شهر همچون گذشته به کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد کنند و ارادت خود را نشان دهند.

https://hoorkhabar.ir/713407کپی شد!
4234