بازداشت سه عضو دیگر شورا و شهرداری در شهرهای مختلف خوزستان

طی دوسال گذشته تا کنون تعداد بسیار زیادی از دو نهاد شورا و شهرداری ها در خوزستان دستگیر شده اند که به دلیل نبود اطلاعات موثق آمار قطعی آنها مشخص نیست.

هورخبر – بنابر اطلاعات رسیده، عصر روز گذشته یکی از اعضای مهم شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان بازداشت شده که تا کنون خبری در خصوص دلیل بازداشت وی منتشر نشده است.

همچنین در سویی دیگر دو نفر از کارکنان شهرداری بندرماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری نیز بازداشت شدند. در همین خصوص مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر گفت: با توجه به پرونده‌ای که تیرماه در خصوص فعالیت یک شبکه زمین‌خواری در شهرداری بندر ماهشهر، تشکیل شده بود، دو نفر دیگر از کارکنان این سازمان که متهم به ارتباط با این موضوع هستند، بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه اتهام این افراد جعل اوراق رسمی، استفاده از سند مجعول، مشارکت در اختلاس توام با کلاهبرداری است،بیان کرد: متهمان به‌منظور رسیدگی دقیق‌تر، با قرار بازداشت موقت در زندان هستند.

لازم به توضیح است طی دوسال گذشته تا کنون تعداد بسیار زیادی از دو نهاد شورا و شهرداری ها در خوزستان دستگیر شده اند که به دلیل نبود اطلاعات موثق آمار قطعی آنها مشخص نیست.

 

https://hoorkhabar.ir/713399کپی شد!
4475
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.