خوزستان قهرمان وزنه‌ برداری بانوان ایران شد

تیم وزنه‌برداری بانوان خوزستان بعد از چهار روز رقابت در مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل در جایگاه قهرمانی ایستاد.

هورخبر – مریم ایلکا نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور با حضور ۱۴۳ ورزشکار زن به میزبانی اردبیل برگزار شد و در نهایت در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم خوزستان در جایگاه اول قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این رقابت‌ها که در تالار شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد، بعد از چهار روز رقابت وزنه‌برداران زن که در سه گروه سنی انجام شد، در رده سنی نوجوانان خوزستان اول شده و استان‌های ایلام و آذربایجان‌شرقی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی گفت: در رده سنی جوانان نیز خوزستان در جایگاه اول قرار گرفت و تیم‌های کردستان و البرز در رده‌های بعدی ایستادند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، قهرمانی تیم خوزستان را در رده سنی بزرگسالان رشته وزنه‌برداری کشور یادآور شد و افزود: در این رقابت‌ها ۴۷ وزنه بردار در رده سنی نوجوانان، ۵۳ وزنه‌بردار در رده سنی بزرگسالان و ۴۳ وزنه‌بردار نیز در رده سنی جوانان با هم رقابت کردند تا چهره قهرمانان دسته‌های مختلف وزنه‌برداری بانوان مشخص شود.

ایلکا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی دعوت شده تا تیم وزنه‌برداری بانوان کشورمان خود را مهیای مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو کنند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از میزبانی استان اردبیل قدردانی کرد و ادامه داد: شرایط مطلوبی را در اردبیل شاهد بودیم که پیش از این نیز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور ویژه آقایان در این استان برگزار شد که تیم اردبیل در جایگاه اول قرار گرفت.

https://hoorkhabar.ir/713260کپی شد!
7753
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.