افتتاح فرهنگسرای پردیس هفتکل پس از ده سال

آیین افتتاح فرهنگسرای پردیس شهرستان هفتکل با حضور علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

هورخبر –  آیین افتتاح فرهنگسرای پردیس شهرستان هفتکل با حضور علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، حسینی محراب استاندار خوزستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بنابراین گزارش علیرضا ورناصری در این مراسم گفت: فرهنگسرای پردیس هفتکل یک هزار و صد مترمربع زیربنا دارد و دارای آمفی تئاتر ۲۰۰ نفره، پلاتو، سالن انتظار، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، سرسرا و سایر فضاهای خدماتی است .

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته از آقای اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت حضور در حوزه انتخابیه و دیدن مشکلات و فرصت‌های بیشمار منطقه دعوت کردیم و خوشبختانه هفتکل یکی از شهرهای حوزه انتخابیه میزبان وزیر محترم بود که به همراه وزیر محترم از این پروژه بازدید کردیم و قول رفع مشکلات اعتباری پروژه را از ایشان گرفتیم. خداوند متعال را شکرگزاریم پس از پیگیری‌های مستمر امروز شاهد افتتاح این فرهنگسرا پس از ۱۰ سال از آغاز کلنگ‌زنی آن هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اگرچه عملیات اجرایی ساخت این پروژه سال ۱۳۹۲ آغاز شد اما در طول ۱۰ سال گذشته با چالش‌های اعتباری بسیاری مواجه بود که از زمان آغاز تا پایان پروژه ۴۲ میلیارد تومان برای تکمیل فرهنگسرای هفتکل هزینه شد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی در پایان مطرح کرد: از اینکه گره‌ای از مشکلات مردم هفتکل به ویژه در بحث فرهنگ و هنر باز شد خرسند هستیم و برای رفع دیگر مشکلات مردم شریف هفتکل و سه شهرستان دیگر حوزه انتخابیه با تمام توان ادامه خواهیم داد.

https://hoorkhabar.ir/713230کپی شد!
4381
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.