دستگیری ۷ نفر از عاملان تیراندازی در تالار عروسی باغملک

فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری ۷ نفر از عاملان تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.

هورخبر –  سرهنگ عبدالرحیم قربانپور فرمانده انتظامی شهرستان باغملک در بیان جزییات این خبر گفت: در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در تالاری عروسی شهرستان باغملک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که در یک مراسم عروسی به هنگام شادی و بر اثر بدعت غلط تیراندازی، تیر اسلحه جنگی به صورت سهوی به یک نوجوان برخورد کرده که پس از انتقال به بیمارستان براثر جراحات وارده فوت می کند و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم می شوند که تحت درمان می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک تصریح کرد: ماموران پلیس با تلاش بی وقفه در ارتباط با این موضوع موفق شدند ۷ تفر از عوامل این تیراندازی را در چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات جنگی را کشف کنند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحوی اقدام به تیراندازی غیرمجاز می کنند برابرقانون برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از موارد این‌چنینی، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

https://hoorkhabar.ir/713202کپی شد!
4262
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.