فرمانده انتظامی استان خوزستان:

پلیس با اقتدار در مقابل هنجارشکنان و قانون‌ شکنان خواهد ایستاد

این مقام مسئول گفت: پلیس با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون‌شکنان خواهد ایستاد.

هورخبر –  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان در همایش ملی چادرهای آسمانی با تاکید بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب گفت: پلیس با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون‌شکنان خواهد ایستاد.

این مقام مسئول در همایش ملی چادرهای آسمانی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن همایش شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد در سخنانی ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر خم و ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حجاب یک ضرورت شرعی، واجب الهی و یک امر قانونی است و کشف آن حرام شرعی و سیاسی است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان ما در حوزه عفاف و حجاب برای کشف حجاب و بدحجابی با برنامه‌ریزی حضور دارند، مقام معظم رهبری به مسئولان و دست‌اندرکاران دولت تاکید کرد که حتماً باید با برنامه، نقشه و راه مناسب در این حوزه ورود کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: یکی از وظایف ذاتی و قانونی که پلیس برعهده دارد صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌داند که اقداماتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه بر ضرورت کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی برگزاری همایش‌هایی همانند همایش چادرهای آسمانی است که به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

سردار میرفیضی افزود: اهداف همایش چادرهای آسمانی تحکیم بنیاد خانواده، تبیین پیامدها و آسیب‌های بد حجابی در جامعه و تجلیل از فعالان حوزه عفاف حجاب است.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان گفت: با توجه به اینکه پلیس به عنوان خادم بی منت در حوزه برقراری نظم و امنیت و بر اساس وظایف قانونی مسئول حراست و حفاظت از کرامت و شخصیت زنان ایران اسلامی است با اقتدار و تمام وجود در مقابل هنجارشکنان و قانون‌شکنان خواهد ایستاد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در آستانه هفته عفاف و حجاب یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خاصه شهدای عفاف و حجاب را گرامی می داریم، شهدایی که همواره در وصایایشان به حفظ حجاب تأکید داشته‌اند.

سردار میرفیضی عنوان داشت: ان‌شالله بتوانیم با وظایفی که برعهده همه ما وجود دارد بتوانیم گام‌های موثری را در توسعه عفاف و حجاب برداریم.

https://hoorkhabar.ir/713185کپی شد!
7719