عملیات احداث کارخانه آسفالت آبادان آغاز شد

عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت با ۱۹۸ میلیارد آبادان شنبه با حضور امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

هورخبر –  حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان شنبه در این آیین اظهار داشت: قطعا با احداث این کارخانه گامی موثر در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه زیر ساخت‌های شهری ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: ظرفیت موجود در منطقه آزاد اروند به ویژه شهرستان آبادان بسیار زیاد و مناسب است و در کمتر مناطق کشور چنین ظرفیت‌های وجود دارد.

وی افزود: همه باید بسیج شویم تا از امکانات موجود در شهر به‌خصوص پالایشگاه که تولید کننده قیر است در جهت ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و بازسازی معابر استفاده شود. بخش عمده‌ای از صادرات قیر کشور از پالایشگاه آبادان تامین می شود و این ظرفیت بالقوه‌ای است که باید از آن در راه آبادی شهر نهایت استفاده و بهره برد.

وی به همدلی و هماهنگی اعضای شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: این صمیمیت‌ها و همدلی‌ها منجر به رضایتمندی شهروندان خواهد شد. آبادان اکنون دارای یک شهردار جهادی و انقلابی است که توانسته در چند ماه اخیر تغییرات عمدهای در شهر ایجاد کند.

احسان عباسپور فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: زمانی که شهردار انتخاب شد اعضای شورای اسلامی شهر مورد انتقاد قرار گرفتند و مردم اعتقاد داشتند آبادان نیاز به مدیری بزرگ دارد ولی شهردار منتخب توانست در مدت زمان کوتاه تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد کند.

این مقام مسئول با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان، گفت: در هفت ماه اخیر شاهد شروع دوباره در حوزه عمران و آبادی آبادان بوده‌ایم و مردم حلاوت این خدمت را چشیده‌اند.

وی بیان کرد: البته مشکلات زیادی همچنان پابرجاست ولی معتقدیم اقدامات عمرانی برنامه ریزی شده پله پله مشکلات را حل می کند. آبادان بیش از ۱۰ سال در انتظار پروژه‌های عمرانی از جمله روکش آسفالت معابر شهری بود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: ورودی‌های شهر در گذشته بسیار نامناسب بود و تا کنون گل‌کاری فصلی در آبادان وجود نداشت ولی با شروع سال جدید و آغاز به کار شهردار جوان و جهادی شاهد تغییرات گسترده در این زمینه بودیم. با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات جهادی شهرداری آبادان به زودی شاهد تحولات بسیار در آبادان خواهد بود.

در ادامه یاسین کاوه‌پور شهردار آبادان نیز در این آیین اظهار داشت: این کارخانه با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری در مدت سه ماه احداث خواهد شد. ظرفیت کارخانه جدید ۱۲۰ تن در ساعت است که در کنار آن کارخانه قدیمی نیز با ظرفیت ۱۲۰ تن عملیات خواهد داشت.

وی افزود: ترمیم و نوسازی روکش آسفالت معابر شهری از مهم‌ترین دلایل ایجاد این کارخانه است. یکی از مشکلات شهر آبادان آسفالت بوده که از دغدغه‌های مردم است. امید می‌رود با احداث این کارخانه مشکل آسفالت آبادان تا حدود زیادی رفع شود.

https://hoorkhabar.ir/713096کپی شد!
4540
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.