راه اندازی موسسه فرهنگی و ورزشی شهرداری آبادان

شهردار آبادان گفت: پس از لایحه ای که از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر مصوب شد راه اندازی این موسسه در دستور کار قرار گرفت.

هورخبر –  یاسین کاوه پور شهردار آبادان اظهار داشت: پس از لایحه ای که از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر مصوب شد راه اندازی این موسسه در دستور کار قرار گرفت. از آنجائیکه ورزش موجب ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه می‌شود و ورزش فوتبال طرفداران زیادی در شهر دارد، با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم بر تاسیس موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری آبادان گرفته شد.

نظر به وجود زمین چمن کم نظیر متعلق به شهرداری آبادان و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، زمینه فعالیت زیادی در این حوزه وجود دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر بخواهیم به دنبال آینده ای روشن و قوی در ورزش بخصوص فوتبال باشیم و به نوعی دورنمای اهداف خود را تضمین کنیم باید به شکل اساسی و با برنامه ریزی دقیق به رده های پایه بنگریم.

وی با اشاره به اینکه رشته فوتبال به عنوان محبوبترین رشته و اصلی ترین رشته برای سرمایه گذاری در رده های پایه در آبادان وجود دارد تصریح کرد: باید به شکلی اصولی کار کرد و با درخواست های موجود می‌توان یک مدرسه فوتبال راه اندازی و از آن ها نتیجه گرفت پس با ورود به این بخش و استفاده از مربیان کارآزموده امیدواریم شاهد اتفاقی نوین در فوتبال آبادان باشیم.

شهردار آبادان گفت: در این راه نیازمند حمایت و همکاری تمامی مسئولین و پیشکسوتان هستیم و این موضوع نیاز به سرمایه گذاری دارد زیرا معتقدیم در این راه سرمایه گذاری هزینه نیست بلکه تضمین آینده نوجوانان و جوانان این شهر است که به خوبی می توانند استعدادهایشان را شکوفا کنند‌

کاوه پور افزود: موسسه فرهنگی و ورزشی شهرداری آبادان می تواند نخستین گام در جهت حرفه ای سازی ورزش مجموعه شهرداری در راستای استانداردهای بین المللی باشد.

https://hoorkhabar.ir/713054کپی شد!
114