بهره مندی بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی از خدمات کمپ های شهرداری

شهردار آبادان گفت: در ۲ روز نخست ايام تعطيلات و سفرهای نوروزی امسال ۷۵۲ مسافر در كمپ های شهرداری آبادان اسكان يافته و از خدمات اين شهرداری بهره مند شدند.

هورخبر –  یاسین کاوه پور شهردار آبادان اظهار داشت: با پیش‌بینی سفرهای نوروزی ۲ کمپ در سالن ورزشی ولیعصر(عج) و سالن چند منظوره شهدای شهرداری آبادان با ظرفیت برپایی بیش از ۲۰۰ چادر برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: ۴۹۲ مسافر نوروزی با استقرار در کمپ ولیعصر(عج) و ۲۶۰ مسافر نیز با استقرار در کمپ سالن چند منظوره شهدای شهرداری از خدمات شهرداری آبادان استفاده کردند.
شهردار آبادان بیان کرد: همچنین ۲۶۶ چادر متفرقه نیز توسط مسافران نوروزی با استقرار چادر در شهر آبادان حضور یافتند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از کمپ‌های شهرداری آبادان، گفت: حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و آب شرب برای رفاه حال مسافران نوروزی در کمپ‌ها تدارک دیده شده است.

شهردار آبادان بیان کرد: امسال نیز با همت سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان یک دستگاه اتوبوس گردشگری با استقرار در کمپ‌ نوروزی، مسافرانی را که قصد بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری آبادان را داشتند جابجا می کند.

کاوه پور افزود: همچنین در راستای خدمت‌ رسانی به میهمانان نوروزی تمامی چشمه های سرویس بهداشتی در مناطق سه گانه شهری آبادان تدارک دیده شده است.

شهردار آبادان افزایش کیفیت خدمات را مهمترین هدف ستاد نوروزی شهرداری برشمرد و گفت: تلاش شهرداری آبادان با هدف خدمت رسانی با کیفیت به صورت شبانه روزی به شهروندان عزیز و مسافران نوروزی است.

https://hoorkhabar.ir/713039کپی شد!
38