پلیس باید بر پیشگیری از وقوع و کشف به موقع جرم با جدیت وارد شود

هورنیوز – سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان گفت: همکاران انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه و سایر زحمتکشان مسیر خدمت به زائران، در حقیقت امنیت ساز، معنویت ساز و آرامش بخش محیط و منطقه هستند که باید قدردان آن باشند.

 

او با بیان اینکه خدمت به زائران راهیان نور مورد تاکید است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: کار کردن، فعالیت و نوع نگاه در این نوع ماموریت‌ها قطعا رحمت الهی است چرا که زحمت آن هم ذخیره دنیا و آخرت از بابت معنویت می‌شود.

 

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه‌ داد: سفر کاروان‌های راهیان نور یک نمونه از راهپیمایی اربعین حسینی است که برای پلیس حس و حال خدمتگزاری به زائران را دارد لذا باید نهایت استفاده معنوی را داشته و در تامین امنیت و خدمات دهی نهایت تلاش خود را داشته باشید.

 

سردار رادان در ادامه بر کیفی سازی نوع کارکرد و ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: پلیس می‌بایست بر پیشگیری از وقوع و کشف به موقع جرم حساس و با جدیت وارد عمل شود و مردم باید این را احساس کنند.

 

او می‌گوید: معتادان متجاهر باید از سطح شهر‌ها جمع‌آوری شوند و در این مسئله هم باید مردم این موضوع را احساس کنند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: دشمن همیشه به نوعی قصد ضربه زدن به امنیت مردم را دارد پس پلیس باید با آمادگی و تلاش شبانه روزی ضمن پیش‌بینی، پیشگیری هم کند.

 

سردار رادان با بیان اینکه نوروز امسال خاص و متفاوت است، گفت: با توجه به اینکه چهارم فروردین آغاز ماه مبارک رمضان است باید برنامه‌ریزی لازم جهت تامین امنیت انتظامی و ترافیکی هموطنان انجام شود.

 

فرمانده انتظامی کل کشور از روز گذشته با حضور در یادمان‌های شهدای استان خوزستان به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام این سرزمین ادای احترام کرد. او با حضور در یادمان شهدای هویزه، شلمچه، نهرخین خرمشهر از نزدیک روند میزبانی کاروان‌های راهیان نور را در این استان مورد بررسی قرار داد.

https://hoorkhabar.ir/711131کپی شد!
37