ایجاد اتاق فکر با حضور مدیرکل های سابق صمت خوزستان

هورنیوز – نشستی با حضور مدیران کل صمت خوزستان به منظور تشکیل این اتاق فکر برگزار شد. که حمیدرضا فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجات خوزستان در این خصوص اظهار داشت: این اقدام برای نخستین بار در این اداره کل انجام می شود تا در مسیر رسیدن به اهداف، از تجربیات مدیران سابق به درستی استفاده شود.

 

سید خلف موسوی از مدیران کل سابق این اداره کل افزود: جذب سرمایه گذاری بزرگترین کمک به حوزه تولید و صنعت است. باید با مدیران صندوق های شستا و تعاونی ها برای امر سرمایه گذاری مذاکره شود تا در حوزه تولید کمک کنند.

 

سید نور الدین از دیگر مدیران این دستگاه نیز پیشنهاد داد که نامه ای به وزرات صمت برای تسهیل در جذب سرمایه گذار نوشته و ارسال شود.

 

حسن زاده مدیر کل سابق این دستگاه بیان کرد: یکی از مواردی که باید در این حوزه به آن توجه شود رفع مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری خارجی است. استفاده از نخبگان و دانش اعضای پارک علم و فناوری از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

چراغی از دیگر مدیران سابق این اداره کل افزود: ایجاد بستر برای سرمایه گذار خارجی، سرمایه گذاری با شهرک های مشترک با عراق و استفاده از ظرفیت های خالی شهرک های صنعتی باید مورد توجه باشد. همچنین مقابله با کم فروشی و گران فروشی و مقابله با چند نرخی بودن قیمت نان نیز باید مد نظر باشد.

 

نظری یکی دیگر از مدیران سابق این مجموعه اظهار داشت: فراهم سازی شرایط برای جذب سرمایه گذار، استفاده بیشتر از پتانسیل هایی مثل شرکت های بزرگی همچون نفت و پتروشیمی، تسهیل در امر تجارت با کشور عراق و و ایجاد امنیت در مرزهای خوزستان برای امر صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

در این نشست مدیران سابق این اداره کل نظرات و پیشنهادهای خود را بیان نمودند تا از این راهکارها برای هر چه بهتر شدن عملکرد اداره کل صمت خوزستان استفاده شود.

https://hoorkhabar.ir/710792کپی شد!
82