افزایش سهم ایران در بازار عراق با معرفی صحیح صنایع داخلی محقق می‌شود/ ضرورت تعیین تکلیف سریع مقصران پرونده متروپل/ دستگیری یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد مخدر در شوش/ نشان برنز پومسه آسیا به بانوی خوزستانی رسید

بسته ویژه خبری«هورنیوز» روزانه سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری خوزستان، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که توصیه می کنیم خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی این استان و… انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار این خطه دست خواهند یافت.

 

مدارس نیمه تمام رامهرمز امسال در نخستین تخصیص تامین اعتبار می شود

مهراله رخشانی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: برای تکمیل پروژه های مدرسه سازی نیمه تمام و تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و سرمایشی  در شهرستان رامهرمز، این سازمان کمک خواهد کرد و  اعتبار مورد نیاز به خرید تجهیزات در مدارس اختصاص خواهد گرفت.

 

وی گفت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز از اعتبارات سال ۱۴۰۰ و بخش دیگر از محل منابع ۱۴۰۱ تامین خواهد شد.

 

دستگیری سارق کابل و باکس های مخابراتی با۲۳ فقره سابقه سرقت در آبادان

سرهنگ زلقی فرمانده انتظامی آبادان اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی ، سارق اصلی و سابقه دار که با صورتی پوشیده اقدام به سرقت می کرد، راشناسایی وطی عملیات ضربتی توسط عوامل تخصصی کلانتری ۱۵ احمدآباد  دستگیر شد از مخفیگاه وی اموال مسروقه قابل توجهی در این زمینه کشف و ضبط شد.

 

هلیچی اولین تمدیدی استقلال خوزستان

علی هلیچی مدافع راست تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از توافق نهایی با مدیران باشگاه استقلال خوزستان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. این مدافع سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان، سپاهان اصفهان، استقلال اهواز و اروند خرمشهر را در کارنامه دارد.

 

ضرورت تعیین تکلیف سریع مقصران پرونده متروپل

حجت الاسلام علی نجیبی امام جمعه موقت آبادان با اشاره به بیانات امام خمینی رحمه الله، افزود: دادگستری و دادگاه‌های انقلاب پاسدار آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی هستند و انحراف از قضاوت، مردم را از جمهوری اسلامی مأیوس می‌کند و این موضوع بسیار مهمی است.

 

درخواست ما مردم این است که هر چه سریعتر و هرچه زودتر تکلیف کسانی که در مسئله و فاجعه متروپل دخیل هستند مشخص و به سمع و نظر مردم برسد.

 

افزایش سهم ایران در بازار عراق با معرفی صحیح صنایع داخلی محقق می‌شود

شهلا عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز به نشست هم‌اندیشی با رئیس اتاق بازرگانی نجف به منظور توسعه تجارت خارجی ایران و افزایش میزان صادرات به عراق اشاره‌کرد و اظهارداشت: استان خوزستان بیشترین طول مرزی با کشور عراق را دارد و علاوه بر این از ۲ مرز تجاری با این کشور برخوردار است.

 

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه کشورهای عربستان سعودی و ترکیه در حال تلاش برای افزایش سهم خود در بازار عراق هستند، گفت: به طور قطع تامین کالاهای مورد نیاز عراق از ایران با هزینه کمتری به مصرف کنندگان عرضه می‌شود و علاوه بر این به رونق تولید و رشد اقتصادی کشورمان منجر شود.

 

دستگیری یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد مخدر در شوش

سجاد اسدی مهر دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به گستردگی اقدامات محکوم دستگیر شده گفت: نامبرده یکی از بزرگترین توزیع کننده گان مواد مخدر است که اقدام به ترانزیت وسیع مواد مخدر از شهرستان های همجوار به داخل شوش کرده و در سال های اخیر در انتقال مواد مخدر نقش زیادی داشته است.

 

اسدی مهر ادامه داد: عامل بزرگ توزیع مواد مخدر برای فرار از قانون و جلوگیری از اجرای محکومیت ها و مختومه شدن پرونده های اجرا نشده با همکاری برخی از کارمندان دولتی در شهرستان های دیگر اقدام به ساخت گواهی فوت جعل شده و همچنین سنگ قبر کرده بود.

 

وی گفت: پس از ارائه مدارک فوت این مجرم به دادسرای شوش از سوی بستگان، صحت و سقم موضوع مورد بررسی قرار گرفت که پس از چندین ماه اقدامات اطلاعاتی زنده بودن شخص محرز و پس از شناسایی محل اختفا، با حضور بنده در صحنه و عوامل انتظامی دستگیر و برای شناسایی عوامل جعل و سایر موارد در حال بازجویی است.

 

تا زمانی که گرانی مهار نشود، خدمات صادقانه به چشم نمی‌آیند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز گفت: مسئولانی که در میز خدمت هستند بدانند کسانی که اینجا مراجعه می کنند پس از اینکه در ادارات دست رد به سینه شان زده اند برای استفاده از این ظرفیت آمده اند بنابراین مسئولان اگر می توانند کاری انجام دهند قولش را بدهند اما اگر نمی توانند کاری انجام بدهند بگویند نمی توانند تا بدبینی ایجاد نشود.

 

موسوی فرد تصریح کرد: اگر امروزه نظام سلطه ای که این گونه شایعه پمپاژ می کنند فاسد نیستند پس چه کسانی فاسد هستند؟ امروزه زودباوری، ساده انگاری، ظاهربینی، شتاب زندگی و تعجیل در قضاوت زمینه های خطرناکی هستند که در جامعه مشاهده می شود. دولتمردان و مردم بدانند تا زمانی که مهار گرانی اتفاق نیفتد اگر شب و روز خدمت صادقانه انجام شود که البته انجام می شود، این تلاش به چشم نمی آید.

 

علی مرادی به انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری رفت

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری شنبه و یکشنبه هفته آینده در کشور آلبانی برگزار می شود. در این انتخابات تکلیف پست های ریاست، نایب رئیس، دبیرکل، هیات اجرایی، کمیته ها و کمیسیون های فدراسیون جهانی مشخص خواهد شد.

 

علی مرادی رییس پیشین فدراسیون وزنه برداری ایران که برای پست های ریاست، دبیرکلی، نایب رییسی و هیات اجرایی کاندیدا شده است، به آلبانی سفر کرد. او روز دوشنبه سمت خود را در ریاست فدراسیون وزنه برداری ایران از دست داد و سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست منصوب شد.

 

علیرضا قریشی رئیس هیات وزنه برداری خوزستان و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری برای عضویت در کمیته های فنی و مربیان فدراسیون جهانی کاندیدا هستند که این دو نفر به صورت آنلاین در انتخابات شرکت می کنند.

 

سرمربی استقلال خوزستان مشخص شد

سیروس پورموسوی قرارداداش را با این تیم تمدید کرد و فصل آینده بر روی نیمکت تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

 

نشان برنز پومسه آسیا به بانوی خوزستانی رسید

در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا امروز سوم تیرماه، یاسمن لیموچی در رده سنی بالای ۱۷ سال بخش ابداعی با حریفان خود به رقابت پرداخت. لیموچی در نهایت موفق شد عنوان سوم را به خود اختصاص دهد. مقام های اول و دوم نیز به پومسه روهای کره جنوبی و فلیپین رسید.

https://hoorkhabar.ir/706001کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.