امنیت یک محصول و کار جمعی است

هورنیوز – علی دهقانی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها با رویکرد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در سرسرای آیت الله خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز گفت: اگر در این طرح مهم اقتصادی که گره گشای بسیاری از معضلات و مفاسد اقتصادی خواهد بود خوب عمل کنیم به امنیت پایدار کمک خواهد کرد و دغدغه ها و نگرانی‌های معیشتی مردم کمتر می‌شود.

 

وی افزود: همه دستگاه ها و مسئولان در همه رده ها باید تلاش و برنامه ریزی کنند تا شعار سال محقق شده و معیشت مردم بهبود یابد.

 

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه مسئولان را به نظارت میدانی بازار و برخورد با عناصر متخلف که به دغدغه های مردم دامن می‌زنند فرا خواند و بیان کرد: خوزستان با توجه به ظرفیت ها و منابع فراوان و حساسیت زیاد آن مورد طمع معاندان و دشمنان است بنابراین باید هوشیار بود و اجازه نداد با شایعه پراکنی و بر هم زدن آرامش مردم، دشمنان و سرویس های جاسوسی آنان به اهداف خود برسند.

 

دهقانی، نظارت دقیق، تیزبین و ریزبین در بازار و رسیدگی و برخورد به موقع و تاثیرگذار با افراد قانون شکن را لازمه موفقیت طرح اصلاح اقتصادی بیان کرد و افزود: ایجاد مخاطره و ایجاد ناامنی خط قرمز دستگاه قضایی است.

 

امنیت یک محصول و کار جمعی است
رئیس کل دادگستری خوزستان امنیت را یک محصول و کار جمعی و اجتماعی بیان کرد و افزود: امنیت، عدالت و قانون سه مقوله مهم و اصلی است که همواره مورد دغدغه مردم بوده و هست.

 

دهقانی در پایان پیشگیری از عوامل خطرزا و بحران آفرین را وظیفه همگانی دانست و گفت: عوامل خطر باید شناسایی شوند و دستگاه قضایی حسب وظیفه ذاتی خود با عوامل ناامنی بدون ملاحظه برخورد می‌کند.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا

https://hoorkhabar.ir/704776کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.