تغییر یا ابقا مدیران کل تا ۲۵ اسفندماه جاری مشخص می شود

هورنیوز – صادق خلیلیان استاندار خوزستان امرروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عمده تغییرات مورد نظر در تاریخ تعیین شده(۲۵ اسفندماه) اعمال می شود و فرماندارانی که قرار است در مسئولیت خود ابقا شوند تثبیت خواهند شد.

 

وی گفت: پرونده تغییرات مدیریتی در سطح فرمانداران استان خوزستان بر اساس تاکید و دستور رییس جمهور پس از این مهلت مختومه می‌شود.

 

استاندار خوزستان در ادامه افزود: البته ممکن است برخی دستگاه‌ها موانعی در مسیر تغییرات مدیریتی داشته باشند که خارج از اختیار مدیران باشد که آن جزو استثناها خواهد بود.

 

نماینده عالی دولت در خوزستان اظهار داشت: برخی وزارتخانه هایی هستند که هنوز مدیران کل در استان ها از جمله خوزستان را تغییر نداده‌اند که باید تصمیم بر ابقا یا تغییر مدیران کل تا ۲۵ اسفند از سوی وزیران مربوطه گرفته شود.

 

خلیلیان تصریح کرد: چنانچه وزیران مربوطه در تغییرات مدیریتی در استان ها، تصمیمی مبنی تغییر یا ابقا نگیرند به عنوان نماینده عالی دولت در خوزستان موارد به صورت مکتوب به رییس جمهور منعکس خواهد شد.

 

وی گفت: البته مدیرانی که بوجود آورنده وضعیت فعلی کشور باشند علی القاعده نمی‌توانند در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به کار خود ادامه دهند.

منبع: ایرنا

https://hoorkhabar.ir/703148کپی شد!
38
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.