بازسازی ۵ دستگاه شیر ایمنی سرچاهی توسط متخصصین نفت

هورنیوز – یونس عباسی‌لرکی مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: با توجه به نیازهای عملیاتی همکاران این مدیریت موفق به تعمیر، بازسازی و احیاء کامل ۵ عدد شیر ایمنی PSI 3000-“3 شدند.

 

وی افزود: این تجهیزات پس از انجام موفقیت‌آمیز آزمایش‌های کارگاهی و استاندارد، بر روی ۵ حلقه از چاه­های میادین بی­بی حکیمه و گچساران نصب و با راه­اندازی مجدد موجب بازگشت دوباره چاه­ها به حداکثر توان تولید خود شدند.

 

او گفت: در این مدیریت طی هشت ماه سال جاری بیش از ۵۳۰ عدد شیرآلات و تجهیزات سرچاهی که برخی از آنها دارای آلیاژ خاص و کمیاب بوده‌اند با وجود کمبود قطعات حساس آنها ناشی از تحریم‌های ظالمانه روزافزون علیه کشور به طور کامل تعمیر و تبدیل به فرصت‌های توانستن و خودکفایی شده است.

 

وی گفت: احیاء و بکارگیری اقلام مذکور، صرفه‌جویی اقتصادی قابل توجهی دنبال داشته است.

 

عباسی لرکی تصریح کرد: مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها با رعایت کلیه دستورالعمل‌های HSE و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط همه گیری بیماری کرونا نسبت به ارائه خدمات به شرکت‌های پنج­گانه بهره‌بردار و دکل‌های تعمیراتی، حفاری و عملیات‌های ترمیمی (Rigless) در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ایمن و پایدار در گستره جغرافیای مناطق نفتخیز جنوب نقش بسزایی ایفا می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/702939کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.