جشن ملی ۱۴۰۰، راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن در جای جای خوزستان

هورنیوز – مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰؛ همزمان با پاسداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جای جای استان خوزستان، چه شهر و چه روستا برگزار شد.

 

مردم استان خوزستان با برافراشتن پرچم پرافتخار ایران اسلامی، ۴ دهه اقتدار کشور در برابر تمامی بدخواهان استقلال و آزادی شان را به رخ کشیدند.

 

گروه‌های مختلف مردمی و نسل‌های اول تا چهارم انقلاب در استان خوزستان، یا به صورت دست جمعی و یا به صورت انفرادی، پرچم کشور عزیزمان را در مسیر راهپیمایی با خود حمل می‌کنند و فریاد “پای تو ایستاده ایم‌ای وطن”، سر دادند.

ساعاتی پیش نیز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در مرکز استان، با قرائت قطعنامه، به پایان رسید.

 

در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن به نمایندگی از تمام مردم حق‌جو و حق‌گوی ایران اسلامی و پیروان راه و مرام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت با، ولی فقیه و مقتدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و همچنین ارواح طیبه شهدای این مسیر نورانی به شکرانه سالگشتِ پیروزی انقلاب از عید ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) تا ولادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) را جشن گرفته ایم.

 

این قطعنامه در ۶ بند بیان شد و در پایان هر بند، شرکت کنندگان در راهپیمایی، شعار “الله اکبر، خامنه‌ای رهبر” و فریاد کوبنده “مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

https://hoorkhabar.ir/702368کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.