شرکت‌های بزرگ ملی مستقر در استان به وظایف جاری خود عمل کنند

هورنیوز – سردار حسن شاهوارپور بعد از ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح بهره‌برداری از ۸۹ پروژه عمرانی به اعتبار ۶ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۲ پروژه عمرانی به اعتبار یک هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان اظهار کرد: امیدوارم که با این افتتاحیه در راستای رفع نیازهای مردم گام‌های مؤثری را برداریم و تلاش همه جانبه جهادی را برای جبران عقب ماندگی‌ها به ویژه در حوزه زیر ساختی که دغدغه اصلی مردم است، داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: زیرساخت‌های مربوط به اشتغالزایی دغدغه اصلی جوانان و خانواده‌های مختلف است.

 

وی گفت: از شرکت‌های بزرگ ملی مستقر در استان خوزستان انتظار داریم که به وظایف جاری خود که روی زمین مانده عمل کرده و در راستای حل مشکلات استان خوزستان همکاری لازم را داشته باشند.

 

سردار شاهوارپور یادآور شد: قبل از انقلاب حتی در حوزه دفاعی بخش‌های زیادی از کشور را به بیگانگان سپردند و در بخش خدمات، آموزش و زیرساخت‌های کشور عقب ماندگی زیادی داشتیم ولی بعد از انقلاب با وجود سوءمدیریت‌های داخلی و تحریم‌های خارجی توانستیم تحت زعامت مقام معظم رهبری از این مشکلات فراوان عبور کردیم.

 

مهر

https://hoorkhabar.ir/702361کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.