گرانی با خرید های روزمره چه کرد؟

به گزارش هورنیوز: مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم باعث شده است که مردم در سالهای اخیر روزهای سختی را بگذرانند و گاهاَ در اصطلاح صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند.

 

از سویی دیگر عدم وجود نظارت های منظم بر واحدهای صنفی متخلف نیز باعث شده تا اجناس چند نرخی را در این واحدها از یک محصول شاهد باشیم که همین موضوع برای شهروندان به یک معضل تبدیل و موجب سلب اعتماد از واحدهای صنفی شده است.

 

گرانی مایحتاج اصلی زندگی در این روزها، باعث کوچک و کوچکتر شدن سفره های مردم شده است. یلدای پیش رو با طعم گرانی پاییز را به زمستان پیوند می دهد و دست بسیاری از خانوارها از اقلام و اجناس کوتاه و آرزوهایشان بر زمین مانده است!

 

کنترل قیمت کالاهای اساسی باید اولویت کاری دولت باشد چرا که گرانی سرسام آور کالاها موجب نگرانی و بروز مشکلات فراوانی برای خانواده ها شده است.

 

از فقر می توان به عنوان ریشه بسیاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی نام برد. لذا انتظار می رود دولتمردان برای کاهش فقر و کمک به نیازمندان جامعه برنامهای عملیاتی و تاثیرگذار داشته باشند.

 

در پایان باید یادآور شد مردم بیشتر از هر زمانی نیازمند حمایت مالی و تسهیلات بانکی هستند پس انتظار می رود در این راستا حمایت ها افزایش یابد.

https://hoorkhabar.ir/700723کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.