پرونده قتل در خوزستان با تلاش پرچمدار صلح و سازش و رضایت اولیای دم، مختومه شد

هورنیوز – منوچهر فتاحی معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه از سازش در پرونده قتل با تلاش ستاد صبر این استان و شعبه ۴۴ ویژه صلح و سازش خبر داد.

 

وی در این زمینه اظهار کرد: در حادثه‌ای که به نزاع و درگیری در استان خوزستان واقع می‌شود متاسفانه به علت ضرب و شتم بین دو نفر یکی متحمل ضربه‌ای به رأس بدن می‌گردد و فوت می‌کند، پس از دستگیری ضارب و بازجویی‌های لازم و تشکیل پرونده در شعبه چهارم کیفری دادگستری کل استان خوزستان این پرونده منجر به صدور رای قصاص و احکام صادره از جمله استیذان پرونده و اجرای حکم شد.

 

فتاحی افزود: با درخواست خانواده قاتل به ریاست کل دادگستری استان کرمانشاه و درخواست اخذ رضایت و صلح و سازش و گذشت در ستاد صبر استان کرمانشاه شعبه ۴۴ به تصدی عباس عربی، این پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه در جریان رسیدگی جهت حصول سازش و اصلاح ذات بین قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: به حول و قوه الهی و باتوجه به اینکه این خانواده‌ها در استان خوزستان زندگی می‌کردند، اعضای شعبه ۴۴ با جلسات متعدد و سفر‌های مکرر به استان خوزستان و استفاده از متنفذین و محاسن سپیدان و بزرگان منطقه‌ای با استعانت از پروردگار مهربان توانستند رضایت خانواده‌ی مقتول را بدون قید و شرط جلب و اخذ نموده و به جوانی زندگی دوباره ببخشند.

https://hoorkhabar.ir/700634کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.