چرا شورائیان مسجدسلیمان می خواهند هزینه خطایشان را به گردن دیگران بیندازند؟

هورنیوز – شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پس از رد شدن ۲ شهردار منتخب خود توسط دستگاه های ذیربط، سومین گزینه را به شورای تطبیق فرمانداری معرفی کرد. آنچه از قراین و شواهد پیداست این شورا با حاشیه پیدا کردن مشکلی ندارد و باید برای ایشان آرزوی عاقبت بخیری داشت.

 

در سال ۹۷، قانونی برای انتخاب شهرداران به دولت و مجموعه های مرتبط اعلام شد که بارزترین مشخصه ی منتخب شورا سوابق کافی و تحصیلات مرتبط است. شورا که تجربیاتی ناموفق در انتخاب های قبلی داشت باید از افراد با تجربه و آشنا به قانون کسب مشاوره میکرد که سومین انتخابشان به درب بسته برخورد نکند، اما متاسفانه شنیده ها حاکی از آن است که بعضی آقایان مشاوره خود را از پیمانکاران خاص می گیرند. که اگر چه این اختیار را دارند اما راهی که میروند به ترکستان است.

 

از این رو در خصوص انتخاب اخیر شورا نکاتی را جهت روشنگری باید به عرض برسانیم؛ اولن _ باید یادآور شد که منتخب اخیرتان در انتخابات های گذشته رییس ستاد میرحسین موسوی و حسن روحانی در هفتگل بوده است، اگر با فرض محال این فرد منتخب شهردار شود؛ آیا توان همراهی دولت انقلابی را برای خدمت به مردم پیدا میکند؟

 

دومن _ منتخب سومتان که مدتی در فرمانداری مسولیتی در خصوص وام های اشتغال و کار آفرینی داشته، نه تنها موفق نبوده بلکه عملکرد او موجب عزلش شد و بدلیل تخلفات اداری به دادگاه کارکنان دولت معرفی شده است.

 

سومن _ اگر انتخاب سومتان انتخابی صحیح و بدون مسئله بود، چرا سوابق وی را با تاخیر زیاد و ناقص ارائه دادید؟

 

حال اینکه چرا کمیته تطبیق حضوری برگزار نشد و چرا بعضی نظرها غیابی داده شد،حدیثی است که برای اهل فن نامشخص نیست، و آن یکی دو مدیری که به گعده ی پیمانکاران حامی اضافه شده و مسیر اداری را ناصواب هموار می کنند، بدانند که توسط نیروهای انقلابی زیر ذره بین قرار دارند و چنانچه مسیر قدم های خود را اصلاح نکنند و به صف مردم و دولت انقلابی باز نگردند توسط همین رسانه فعالیت های ناصوابشان و نام و رسمشان به صورت مستند منتشر خواهد شد.

 

طبیعی است که پیمانکاران به دنبال منافع خود باشند لذا باید پرسید این یکی دو مدیر دنبال چه منافعی هستند؟ اگر چه بنا نداشتیم که در ابتدای دولت انقلابی و شروع به کار شوراهای جدید اقدام به نقد و ایراد کنیم اما جریان پذیری این شورا و خارج شدن این دوستان از مسیر صحیح ما را بر آن داشت تا گوشزدهایی را در جهت اصلاح امور مردم بنماییم و لذا از مدیران شهرستان و استان به خصوص استاندار خوزستان تقاضای حُریت، اقدام قاطع و انقلابی و ورود ناصحانه به موضوع را داریم تا هم این شورا در انتخاب های بعدی شان دچار اشتباه نشوند و هم توسعه و آبادی شهر به کام مردم محروم و مستضعف مسجدسلیمان باشد نه به کام عده ای که خود بهتر می دانید.

 

لذا در آخر به اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان یاد آوری میکنم اگر چه عکس هایتان هنوز بر در و دیوار شهر خودنمایی میکند، اما ادعا و شعارتان در خصوص بومی گزینی را به بدترین شکل ممکن بر زمین گذاشته و نادیده گرفته اید.

 

شاهین کوهسار

https://hoorkhabar.ir/700561کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.