کاهش حق آبه موجب تعطیلی کشاورزی خوزستان می شود

هورنیوز – حبیب آقاجری در خصوص حق آبه استان خوزستان در سال ۱۴۰۰، گفت: وزارت نیرو و سازمان مدیریت منابع آب در حال اجرای طرحی هستند که حق آبه استان از ۲۲ به ۱۳ میلیارد متر مکعب کاهش یابد.

 

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نیاز واقعی خوزستان سالی ۳۲ میلیارد متر مکعب است تصریح کرد: کاهش حق آبه تعطیلی کشاورزی و زندگی روستایی استان خوزستان را در پی دارد.

 

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید سر زده از مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی گفت: اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی در نظر گرفته شده و کار نصب کفپوش این مجموعه به زودی آغاز می شود.

 

وی با حضور در شهرک طالقانی از مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره این شهرک به طور سر زده بازدید کرد.

 

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بخشی از اعتبارات ورزش شهرستان که جهت برگزاری مسابقات جهانی کشتی در بندر ماهشهر تخصیص داده شده بود، در حساب اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

 

آقاجری ادامه داد: پس از پیگیری ها، نامه نگاری ها و جلسات متعدد با مدیر کل ورزش و جوانان استان، مقرر شد این اعتبارات به حساب اداره ورزش و جوانان شهرستان بازگردانده شود.

 

وی افزود: طبق توافق، بخشی از این اعتبارات برای تعمیر و تجهیز سالن مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی در نظر گرفته شده است و کار نصب کفپوش این مجموعه به زودی آغاز می شود.

 

آقاجری در پایان در خصوص وضعیت چمن مصنوعی این مجموعه خاطر نشان کرد: مقرر شده پیمانکار پروژه، ۳ چمن مصنوعی این مجموعه را به سرانجام برساند. بنده نیز پیگیر این موضوع هستم تا هر چه سریع تر مشکلات این مجموعه ورزشی حل شود.

https://hoorkhabar.ir/693667کپی شد!
23
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.