ثبت رکوردی جدید در پتروشیمی امیرکبیر

هورنیوز – مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر اظهار کرد: این پتروشیمی توانست در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹، رکورد تولیدات محصولات پلمیری خود را به میزان چشم‌گیری افزایش داده و از مرز ۶۰۰ هزار تن عبور کند.

 

عبدالکریم پهلوانی افزود: میزان تولید محصولات پلیمری پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۸، بیش از ۲۰۰ هزار تن بود و امسال توانستیم به خوبی، جهش تولید مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

 

وی ادامه داد: این جهش تولید و رکورد نه تنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده بلکه از بدو راه‌اندازی پتروشیمی امیرکبیر تاکنون بی‌نظیر بوده است.

 

به گفته پهلوانی، این دستاورد مرهون هم‌افزایی، تلاش و کوشش همه مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر و همچنین برنامه‌ریزی‌های صحیح صورت گرفته در بخش تولید، تعمیرات و بازرگانی بوده است.

 

مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر در پایان اضافه کرد: انتظار می‌رود تولیدات پلمیری امیرکبیر با توجه به تعمیرات اضطراری انجام شده در روز‌های اخیر و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده در سال آینده روند صعودی قابل توجهی داشته باشد.

 

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسمی رسید و هم‌اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو در این شرکت مشغول به کار هستند.

 

https://hoorkhabar.ir/693603کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.