عزم استاندار برای ترمیم بدنه مدیریتی استان با بکارگیری مدیران با تجربه

به گزارش هورنیوز ؛ با حضور قاسم سلیمانی دشتکی و در دست گرفتن سکان استانداری مهم خوزستان و با توجه به خط و نشان هایی که وی برای مدیران کم کار و ناتوان کشیده بود انتظار می رفت تغییرات بسیاری در بدنه مدیریتی برخی از ارگانها ایجاد شود.

 

وی نخستین اقدام کلیه انتخاب‌های لحظه آخری استاندار پیشین را لغو نمود و در ماجرای قطعی آب اهواز و خرابی تصفیه خانه این کلانشهرنیز با جدیت تمام با مدیرکل آبفای استان نشان برخورد کرد تا نشان دهد که دوران مماشات حاشه های امن برای برای مدیران ناتوان و ضعیف به پایان رسیده است.

 

به کارگیری افراد شایسته بدون در نظر گرفتن روابط پشت پرده و صرفا بر اساس سابقه و تحصیلات آکادمیک یکی از خواسته های دور و دراز خوزستانی هایی است که همواره از این مجال ضربه خورده اند.

 

در همین راستا استاندار خوزستان دست به تغییر در بخش های مختلف زده و طی حکمی مدیرکل امور شهری استانداری را به دست مهراب فلسفی زاده که سابقه دور و درازی در عرصه مدیریت شهری دارد سپرده است.

 

فلسفی زاده که کلکسیونی از سوابق کاری در عرصه مدیریت شهری از شهرداری شوشتر و مسجدسلیمان گرفته تا تصدی در معاونت و ریاست مناطق مختلف شهرداری اهواز را در کارنامه خود دارد به نظر می رسد گزینه کاملا مناسبی برای سکانداری این جایگاه مهم استانداری خوزستان باشد.

 

استاندار خوزستان به آرامی در حال پوست اندازی و ترمیم دربدنه مدیریتی استان است و انتخاب چنین مدیرانی می تواند نویدبخش تغییراتی مثبت در استان باشد.

 

تجربه به ما ثابت کرده است اگر در استان های دیگر شاهد تغییرات و پیشرقت هایی هستیم که در خوزستان فقط آرزوی آن را طلب می کنیم بخش عمده دلیل آن را باید متوجه سوء مدیریت بدانیم.

https://hoorkhabar.ir/693416کپی شد!
31