لزوم مشخص شدن وضعیت فرمانداری اهواز توسط استاندار خوزستان

به گزارش هورنیوز ؛ خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان به شکل جدی مخالف ادامه همکاری نیروهای مامور از دیگر سازمان ها و نهادها به استانداری و فرمانداری هاست و به این جهت در چند روزه آینده چند فرماندار تغییر خواهند کرد.

 

همچنین وی روز جمعه گذشته در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا با انتقاد از عملکرد فرمانداران گفت: شما فرماندار مردم هستید نه فرماندار نماینده…

 

لذا باتوجه به اینکه وی طی روزهای اخیر نشان داده که توصیه پذیر نیست و در انتصاب مدیران تعارف با هیچ مقام مسئولی ندارد، لزوم دارد که به موضوع فرماندار اهواز نیز ورود کند و مشخص شود که چرا وی که چند از ماه از بازنشستگی خود را سپری می کند می بایست تا انتخابات آتی بعنوان فرماندار اهواز مشغول به کار باشد.

 

به گزارش هورنیوز، قاسم سلیمانی دشتکی طی روزهای قبل اکثر احکام چند ماهه گذشته غلامرضا شریعتی استاندار سابق را لغو و افراد مورد اعتماد خودش را به خدمت گمارد. امید است باتوجه به اینکه شنیده می شود یک نماینده اهواز به جهت اثر گذاری در انتخابات آینده شورای شهر اهواز اصرار به ماندن فرماندار دارد، به این موضع پرحاشیه نیز ورود کند.

https://hoorkhabar.ir/693403کپی شد!
131
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.