چرا جلسه شورای شهر اهواز به حد نصاب نرسید؟

به گزارش هورنیوز ؛ همانگونه که در خبرها و گزارش های پیشین اشاره شد تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز از عملکر شهردار اهواز رضایت داشته و باتوجه به اینکه سال جدید نزدیک است برای جلوگیری از تشنج و ایجاد فضای یاس و نااومیدی در شهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اهواز حاضر نشدند تا شهرداری چی های اهواز بتوانند با آرامش خاطر به آماده سازی فضای شهری قبل از رسیدن سال نو اقدام کنند.

 

باتوجه به اینکه ۷ روز دیگر تا زمان ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است؛ اما اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز گرفتار سهم‌خواهی و طناب کشی های مسئله دار شده اند، و همانگونه که گفته شده بود به گمان برخی صاحب نظران اعضای استیضاح کننده شهردار به دنبال دستیابی به کرسی سرپرستی شهرداری اهواز برای انتخابات آتی شورای اسلامی شهر اهواز هستند.

 

همچنین می توان گفت در هیچ زمانی به اندازه دوره پنجم شورای اسلامی شهر اهواز اینچنین خیال آسوده برای خدمت رسانی از شهرداری چی ها گرفته نشده و هر زمان که برنامه ای برای توسعه این شهر از سوی شهردار و همکارانش در نظر بوده با سنگ اندازی، سهم خواهی و… از میان برداشته داشته شده است!

 

لازم به توضیح است افرادی که امروز در جلسه حضور نداشتند همه تلاش خود را طی دو سال گذشته برای ثبات در مدیریت شهرداری اهواز داشته تا بتوان توسعه این شهر را به شهروندان اهوازی هدیه دهند.

 

از سویی دیگر بحث برخی محافل نامه بازرسی کشور و.. مطرح است که اگر اعضای معترض برای این موضوع اعتراض دارند خود اول باید به شهروندان اهوازی پاسخگو باشند.(این اعضای شورا خود با رای قاطع موسی شاعری را بعنوان شهردار انتخاب کرده اند) همچنین اگر این افراد اذعان دارند که شهردار کم کار بوده و نتوانسته در قامت یک شهردار کلانشهر ظاهر شود، چرا فقط هفت روز مانده به ثبت نام انتخابات شورای ششم اقدام به این مسئله نموده اند؟

 

از همین رو عده ایی از کارشناسان اعتقاد دارند این اعتراض جهت موج سواری بر افکار عمومی برای انتخابات آتی است و عده دیگر هم سهم خواهی را عنوان کردند.

 

در پایان آنچه که می توان گفت، پنج عضوی که امروز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اهواز حضور نداشته به انتخاب خود احترام گذاشته اند و به شهروندان اهوازی نشان دادند به دنبال هیچگونه سهم خواهی، موج سواری و… نیستند و همچنین می خواهند فضای شهری اهواز را در این دوران سیاه کرونایی با تثبیت و قدرت به شهردار در جهت خدمات رسانی رنگ بویی تازه بگیرد که همشهریان اهوازی را اندکی شاد نمایند.

https://hoorkhabar.ir/693250کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.