چه زمانی سهم خواهی برخی اعضای شورای شهر اهواز به پایان می رسد؟

به گزارش هورنیوز ؛ کمتر از ۴ ماه به انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز باقی مانده است و نیک می دانیم که بعید است بسیاری از اعضای شورای پنجم بتوانند در دوره ششم حضور پیدا کنند. تا به امروز ۳ سال و چند ماه فرصت داشتند تا به نوشته‌ها و شعارهایشان روی پوسترها و بروشورها در روزهای پرهیجان انتخابات جامه عمل بپوشانند. ولی بگذارید صادقانه بگوییم چه عمل کرده باشند یا بلعکس؛ نام اکثر آنها در تاریخ این شهر ثبت نخواهد شد. مگر آنانی که تسلیم جوسازی‌ها و فشارها نشدند و انگشت در چشم فساد کرده باشند و پشت هر زدوبندی را خالی کرده باشند.

 

باتوجه به اینکه اقدامات شهردار فعلی(موسی شاعری) موجب رضایت شهروندان و اکثرا کارشناسان مسائل شهری و رسانه هاست، ترس و اختلافات زیادی در بین برخی اعضای شورای شهر حاکم شده که مبادا در این چندماه پایانی شورا شهروندان خدمات قابل قبول بیست ماه گذشته را از شهرداری مشاهده کنند و شاید همچون انتخاب شهردار جوان و انقلابی به دنبال اینگونه افراد در شورای ششم شهر باشند.

 

در این میان نیز بایستی مشخص شود که اگر اعضای شورای شهر واقعا معتقدند که شهردار فعلی جوانی کارآمد، مستقل و سالم است و اقداماتش توانسته رضایت مردم را جلب کند، یکبار برای همیشه جلوی سهم خواهان را بگیرند تا این رسم شود که شوراهای بعد با انتخاب منطقی یک شهردار اجازه دهند اهواز رنجور و ناتوان از زخم مدیران ناکارآمد روی خوش به خود ببیند. هرچند که واقعیت روشن است و همه حرف‌ها زده شده و نکته‌ای باقی نمانده و همه چیز عیان است، ولی پدرخوانده‌ها و گروه‌های فشار هم تمام زخم‌ها و زهره شان را طی بیست ماه گذشته به این شهر و کارکنان خدوم شهرداری با تاثیر بر برخی از اعضای شورا وارد کرده اند و…

 

لازم به توضیح است پرونده ی تخلفات برخی اعضای شورای کنونی چه در بعد استخدام ها و انتصابات فامیلی و چه در مبحث فروش اراضی شهرداری اهواز و…، اینک در معرض قضاوت افکار عمومی و قوه قضاییه و وزارت کشور است و پس از برملا شدن مطمنا شهروندان اهوازی برای انتخابات آتی این موارد را مد نظر خواهند داشت.

 

پی نوشت

بر اساس شنیده ها برخی اعضای شورا که امروز دم از نامه سازمان بازرسی و… می زنند همانهایی هستند که موسی شاعری را بعنوان شهردار انتخاب کرده اند و در این چند ماه پایانی شاید برای کنترل انتخابات شورای آتی به دنبال گزینه مطبوع خود برای سرپرستی شهرداری اهواز باشند.

https://hoorkhabar.ir/693229کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.