مردم آبادان خواهان تغییر مدیریت پتروشیمی این شهر هستند

هورنیوز – سیدمحمد مولوی گفت: از نگاه غیرمنصفانه‌تان در انتقال آب نگران باشیم یا از ستاد ملی مبارزه با کرونای‌تان؛ ای کاش حداقل به احترام عنوان ملی بودن این ستاد تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری قاطعی می‌نمودید.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر نشنیده‌اید خوزستان در وضعیت قرمز کرونا است، چرا اقدام عاجل و موثری انجام نمی‌دهید در حالی که ۱۱ شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز است، آیا برای این موضوع فکری کرده‌اید؟ آیا تصمیم گرفته‌اید در خانه بمانید یا اصناف را تعطیل کنید؟ شما خودتان تعطیل هستید، آیا بسته‌های معیشتی را در مناطق محروم توزیع کرده‌اید؟ آیا به بانک‌هایتان سفارش کرده‌اید که حواسشان کمی به اصناف باشد؟ آیا قبوض آب و برق را بدون جریمه به دست مردم رسانده‌اید؟ انتظار این است با استفاده از تمام ظرفیت ستاد در کنار مردم خوزستان بایستید.

 

وی در تذکری به وزیر کشور در خصوص عدم پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده خوزستان از سال ۹۸ تاکنون افزود: آیا مظلوم‌تر از کشاورزان خوزستان وجود دارد؛ آنها تا کی باید منتظر بمانند.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما و مجموعه دوستان شما در شستا تأکید و تأیید کرده‌اید که مدیریت پتروشیمی آبادان حاشیه‌ساز و پرهزینه است. خودتان این موضوعات را اظهار داشته و ادامه داده‌اید؛ بنابراین چه کسی به شما اجازه داده است که کارگرانی که ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه کار در آنجا را دارند اخراج کرده و اشخاص دیگر را استخدام کنید؛ بنابراین مطالبه به حق مردم آبادان تغییر مدیریت پتروشیمی آبادان است.

https://hoorkhabar.ir/693004کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.