لغو ۵۰ حکم مشاوران شریعتی در خوزستان توسط استاندار جدید

هورنیوز – سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در یک اقدام عاجل و سازنده حکم مشاوره ای پنجاه نفر از مشاوران زنجیره ای شریعتی استاندار سابق که هزینه های سرسام آوری را از نظر مالی به استانداری تحمیل می نمودند را لغو کرده است. البته همه می دانند این مشاورین اگر مفید فایده بودند، امروز اوضاع استان خوزستان اینگونه نبود.

 

از جهتی دیگر گویا بساط گعده های شبانه و جلسات محفلی سابق هم جمع شده و مهمانسرای استانداری که سابقا تا پگاه میزبان گعده های نرگسیون و مقربین آن ها بوده شب های آرامی را به سر میبرد.

 

البته ظاهرا فقط در خوزستان اینگونه گعده ها آنهم در زمان شریعتی مرسوم شد و در سایر استان ها خبری از این محفل های شبانه نیست.

 

اگر چه حضور سلیمانی دشتکی در خوزستان به صورت ناگهانی و غیر مترقبه واقع شد اما این اقدامات اصلاحی وی، می تواند نوع نگاه و سطح نارضایتی را که مردم استان از رویکرد استاندار سابق داشتند را ترمیم و بهبود بخشد، کما اینکه امروز برخورد قاطع او در مورد قطعی آب محلات اهواز با مدیر نومانکلاتور آب و فاضلاب را شاهد بودیم که بازخورد بسیاری مطلوبی در افکار عمومی داشته و امیدواریم استاندار جدید با قاطعیت و عزم راسخ با مدیران کم کار و رانتی برخورد کند و فرصت خدمت به مردم خوزستان را غنیمت بشمارد.

 

پی نوشت
کلیه احکام دقیقه نودی استاندار سابق برای فرمانداران، مدیران کل و… نیز لغو شد.

https://hoorkhabar.ir/692977کپی شد!
47
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.