پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در شادگان

هورنیوز – حسن خنافره اظهار داشت: با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان شادگان نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافت و بازرسی از مراکز تجمع با گستردگی و سختگیری بیشتری در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: در این راستا یک داروخانه، ۱۵ مغازه پوشاک، ۲ آرایشگاه زنانه و ۲ قهوه خانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

 

رییس اداره صمت شادگان گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی واحدهای صنفی باید برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر تنها مشاغل سطح یک حق فعالیت دارند و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی به فروشگاه‌های بزرگ هم تذکر لازم داده شد تا با نیمی از ظرفیت فعالیت کنند چرا که تجمع به معنای تجاوز از محدودیت‌های کرونایی محسوب می‌شود.

 

خنافره گفت: ۱۰ تیم بازرسی به صورت شبانه روزی بازار و اماکن عمومی شهرستان شادگان را زیر نظر دارند و با هر گونه تخلف از دستورالعمل هـــــای بهداشتی برخورد قانونی می کنند.

 

شهرستان شادگان زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارد و اهالی آن از خدمات بهداشتی و درمانی این دانشکده بهره‌مند هستند.

 

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

 

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و ورود و خروج به این مناطق ممنوع است.

ایرنا

 

https://hoorkhabar.ir/692773کپی شد!
35
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.