تعطیلی ۲ شعبه بانکی در حمیدیه بر اثر کرونا

هورنیوز – شاهین هاشمی بیان کرد: ۲ نفر از کارمندان یکی از شعب بانک صادرات در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند که به منظور گرفتن تست از سایر کارمندان و حفظ سلامتی مردم و ضدعفونی این شعبه به مدت ۲ روز تعطیل شده است.

 

وی گفت: همچنین در هفته گذشته یکی از شعب بانک کشاورزی در این شهرستان به دلیل ابتلای ۲ نفر از کارمندان به کووید ۱۹ به مدت ۲ روز تعطیل شد تا جواب تست کرونا سایر نیروها نیز مشخص شود که با منفی اعلام شدن سایر نیروها این شعبه بانکی بعد از ۲ روز تعطیلی دوباره بازگشایی شد.

 

فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به اینکه هفت شعبه بانکی در این شهرستان فعالند ادامه داد: در صورت ابتلای اکثر کارمندان یک شعبه بانکی به کرونا به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد شد ولی در صورتی که تنها تعداد اندکی مبتلا شوند با جایگزین کردن نیرو امکان بازگشایی بانک بعد از ۲ روز وجود دارد.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به تازه ترین آمار ابتلا به کرونا در شهرستان حمیدیه در ۲۴ ساعت گذشته افزود: در این مدت ۱۱ مورد ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت شده است و چهار نفر نیز بستری هستند که به دلیل نبود بیمارستان در این شهرستان بیماران بستری مبتلا به کرونا به اهواز منتقل می شوند.

 

وی افزود: شهرستان حمیدیه در حال حاضر در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و شیوه نامه های این وضعیت در حمیدیه در حال اجرا است، طی بازدیدی که از بازارهای این شهرستان انجام گرفت بالغ بر ۹۰ درصد پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف در حال رعایت شدن است.

 

شهرستان حمیدیه در ۲۰ کیلومتری از اهواز قرار دارد و شامل ۲ بخش و ۴ دهستان است، جمعیت این شهرستان بر اساس سرشماری سال ۹۵ بالغ بر ۵۳ هزار و ۷۶۲ نفر است.

 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اند و ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است. روند شیوع کرونا در استان روند صعودی داشته و زنگ خطر ابتلا به کرونا در خوزستان به صدا درآمده است.

ایرنا

 

https://hoorkhabar.ir/692673کپی شد!
83