پلمپ هفت مجتمع تجاری و واحد صنفی متخلف در خرمشهر

هورنیوز – ضیاء عبیداوی چهارشنبه افزود: واحدهای صنفی متخلف تعطیل شده در خرمشهر شامل ۲ مجامع تجـــاری، یک قهوه‌خانه، سه آرایشگاه و یک طلافروشی می باشند که با وجود تذکر بازرسان و ناظران ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند.

 

وی اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی ستاد کرونای شهرستان خرمشهر با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت، بازرس ویژه فرمانداری، نیروی انتظامی، اداره صمت، تعزیرات، نماینده اصناف و اتحادیه صنف آرایشگران زنانه روزانه انجام می‌شود.

 

عبیداوی افزود: به منظور اطلاع رسانی وضعیت هشدار و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف مختلف هشدارهای لازم در رابطه با وضعیت قرمز کرونایی خرمشهر از طریق بلندگوهای مسجد جامع و دیگر مساجد و حسینیه‌های این شهرستان اطلاع رسانی می شود.

 

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

 

ورود خودروهای پلاک غیربومی به خرمشهر ممنوع شد

 

فرماندار خرمشهر از اجرای محدودیت برای کنترل ورودی و خروجی شهرستان خبر داد و گفت: ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان خرمشهر ممنوع است و در صورت مشاهده اعمال قانون خواهند شد.

 

محمد حیدری افزود: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ تعطیل می باشند.

 

وی افزود: تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

 

۱۰ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

ایرنا

 

https://hoorkhabar.ir/692666کپی شد!
32
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.