نماینده‌ی مجلسی در آرزوی صندلی شهردار اهواز!

هورنیوز – در دوره های پیشین بوده اند کسانی که پس از شهردار شدن و ارائه خدمات قابل قبول و بدست آوردن اعتماد مردم توانسته اند به کرسی نمایندگی مجلس دست پیدا کنند. در انتخابات اخیر که با فرمان یکی از زعمای آرای تکلیفی که فرموده بودند به افرادی که هزینه ی زیادی برای تبلیغات چشمگیرشان کرده اند رای ندهید به غیر از کِریممون و البته رد صلاحیت خیل عظیمی از معتمدین مردم، بالاخره این کاندیدای مجلس توانست به مجلس شورای اسلامی دست پیدا کند آنهم در کمال ناباوری.

 

البته ناگفته نماند که وی تلاش زیادی کرد که به مسند شهرداری اهواز برسد و این جایگاه را سکوی پرتاب خود به مجلس قرار دهد که با فرامین مختلفی که ذکر آن رفت وی بدون سکو و به ناگاه خود را در مجلس دید اما هنوز حسرت شهردار نشدنش را می توان در مصاحبه ها، توییت ها و موضع گیری های غیر ضروری اش تشخیص داد.

 

مصداق بارزش اعلام خبر هواشناسی مبنی بر بارشی عجیب و سنگین که بیش از ۱۰۰ میلی متر طی زمان کوتاهی خواهد بود، برای همه ی مدیران و اهل فن مشخص شد که با توجه به توان ۲۵ میلی‌متری خروجی های آب های سطحی حتمن آبگرفتگی سهمگینی به وقوع خواهد پیوست.

 

یک نماینده ی ایده آل در چنین موقعیتی از ظرفیت ملی دولت برای دعوت وزرا و معاونان رئیس دولت و همچنین گرفتن بودجه، اعتبار و امکانات استفاده خواهد کرد اما نماینده ی ما گروه رسانه ای خود را همزمان با بارش باران برای تخریب و زیر سوال بردن شهردار آماده کرده بود، کاری که “جواد سرپرست” قصه ی شهرداری هم با تیم خفن رسانه ای تدارک دیده بود.

 

انگار مردم برایشان فرق دارد بی مسولیتی شهردار بدبختشان کرده یا نماینده ی فعلی یا سرپرست قبلی

در موقعیت بعدی که البته سخن نسنجیده ی شهردار که با وجود عذرخواهی رسمی اش کارش را به استیضاح ناموفق رسانده بود، این نماینده ی عجیب و غریب با استفاده از تویتر بدون در نظر گرفتن شان و جایگاه خود باز هم برای تخریب شهردار بر کوس اختلاف قومیتی دمید و اصلن مسائل امنیتی را در نظر نگرفت تا وزن خود را به عَرضه بگذارد که البته وحدت اقوام وزن تاریخی شان را باز هم به کسانی که خود را الیت می دانند گوشزد کرد.

 

عطش این نماینده کار را به جایی رسانده که باوجود فشار نهادهای ذی‌صلاح برای برکناری فرمانداری که ۶ ماه از بازنشستگی اش می گذرد، اصرار و فشار زیادی به دولتیان وارد کرده تا برگزار کننده ی انتخابات بعدی این فرد باشد.

 

البته اخبار موثقی از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد که این نماینده‌ی جذاب، برادرش را با گروهی همراه کرده تا فعالیت انتخاباتی شان را تحت حمایت وی آغاز کنند، تا در صورت موفقیت برنامه هایش، مسند شهرداری را در نزدیک ترین فاصله با خود ببیند.

 

از کجا معلوم… شاید شدت علاقه موجب شود تا از نمایندگی مجلس استعفا دهد و بر کرسی شهرداری اهواز بنشیند.

شاهین کوهسار

https://hoorkhabar.ir/692503کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.