از سرپرستی شهرداری تا جواد سرپرست سریال عقیق

هورنیوز – در ازمنه ماضی فضای مجازی و رسانه ای بدین جایگاه نرسیده بود، که حتا فضای توتالیتر را هم ملزم به پاسخگویی کند. پاسخگویی که چه عرض کنم گاهی زحمت ماست مالی را متحمل کند.

 

اما در دوول مترقی رسانه از ابزار های ضد قدرت در جهت تعدیل قدرت حاکم و جلوگیری از استبداد تعریف میشود.

 

با توجه به در حال گذار بودن فضای سیاسی، اجتماعی حاکم، رسانه ها گاهی در خدمت یا در حمله به افراد در بازخورد منافع افراد یا گروه و البته خیل آزاد اندیشان هم در خدمت به جامعه از ابزار ضد قدرت خود استفاده می کنند.

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که عدم توسعه شهری که آب شیرین و حتا کارون بزرگ عبور می کند، عدم بکارگیری و توجه مهندسی صرف به این شهر می باشد، بر همگان مبرهن است که دخالت در مدیریت شهری از خانه های تک تک ما شروع میشود، جایی که قرار است بحای افراد آگاه و متخصص همانند اصفهان، پسر عموهایمان را به مجلس و شورا میفرستیم و خوب… بازخورد آن نیز برای شهر و دیارمان هوش زیادی نمی طلبد.

 

اما اتفاقن علی رغم آنکه استاندار و شهردار را در این جایگاه شان نمی پسندم، اما عملکرد استاندار خوزستان در جذب بودجه و عملکرد شهردار اهواز را در ۳ برابر کردن بودجه عمرانی و البته محقق کردن آن و خلع ید کیسون که غیر از ایشان از عهده ی هیچکسی بر نمی آمد به هر طرفه الحیلی و البته توجه زیر بنایی به بعضی امور که ساده به نظر عموم میرسد ولی در شهرسازی مهم محسوب میشوند، اینجانب را بر آن داشت تا علت حمله رسانه ای به وی آنهم قبل از بحران آبگرفتگی رامورد مطالعه قرار دهم، زیرا شهرداری یکی از اصلی ترین حامیان فرهنگ و هنر می باشد.

 

و اما بعد

قابل بذکر است یکی از افرادی که همیشه چشم به جایگاه شهرداری داشته ولی هیچگاه نتوانسته بیش از مقام سرپرستی بدست آورد و البته از چنان تمولی برخوردار است که تدارک حمله ی رسانه ای خود را با بودجه ۱۰ میلیارد تومانی محقق کرده و چنان نگران از وصول املاک از دست رفته و فروش املاک شهرداری ندای وا اسفا سر می دهد که انگار شهردار این املاک را از ارثیه ی پدری ایشان جدا کرده است.

 

وقتی به عمق ماجرا بپردازیم و واگذاری املاک درجه یک شهرداری را در مدت های سرپرستی وی بگونه ای ست که فریاد وا اسفای او و لشگر رسانه ای نمای همراه شده با وی قابل درک خواهد بود که در موقع لذوم مدارک مورد نظر تقدیم دستگاه های مرتبط خواهد شد.

 

اما در خصوص اعتراضات نخ نما شده ی یکی از اعضا شورا در نوشتاری دیگر پرداخته خواهد شد.

 

در انتها

یکم؛ جستجو در پرونده این سرپرست سابق شهرداری انسان را چنان نگران و دچار رعب و وحشت میکند که ناخودآگاه یاد شخصیت جواد سرپرست در سریال عقیق می ندازد.

 

دوم؛ استخدامی های استعمار گونه ی وی و بذل پست های کلیدی داستان مفصلی ست که در صورت لذوم بازگو خواهد شد.

 

شاهین کوهسار

https://hoorkhabar.ir/690651کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.