عملیات دوبانده کردن جاده ترانزیتی رامشیر به بندرماهشهر از سال ۱۴۰۰

هورنیوز – خیرالله خادمی اظهار داشت: ۴ خطه کردن مسیر رامهرمز به رامشیر و رامشیر به بندرماهشهر یکی از تقاضاها و مطالبات مهم مردم منطقه است و در این مسیر به علت یک بانده و ترانزیتی بودن، حوادث رانندگی بسیاری رخ می‌دهد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و نظر مساعدی که وزیر راه و شهرسازی بر روی این محور ها؛ ردیف اعتباری جاده ترانزیتی رامشیر به بندرماهشهر ملی شده و اکنون در پیوست ردیف بودجه ۱۴۰۰ به صورت ۴‌ ‌خطه کردن محور رامهرمز به رامشیر و رامشیر به بندرماهشهر قرار گرفته است.

 

خادمی گفت‌: قرار گرفتن این جاده در پیوست ردیف بودجه ۱۴۰۰ مبنایی است برای ۴ خطه کردن خواهد بود، و اینکه بتوانیم از لحاظ قانونی عملیات اجرایی ۴ خطه کردن و تبدیل به بزرگراه را هرچه زودتر در دستور کار قرار دهیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همزمان با پیگیری های صورت گرفته توسط اداره راه و شهرسازی خوزستان دستور مناقصه این محور را صادر شده و هم اکنون بخشی از محور ترانزیتی رامشیر به بندرماهشهر، در قسمت ۱۰ کیلومتر ورودی رامشیر در حال مناقصه است.

 

خادمی اظهار کرد: و با تقویت اعتباری در سال آینده و پیگیری هایی که از سوی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در حال انجام است، ان شاء الله بتوانیم تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به مشکل محیط زیستی مطرح شده برای احداث جاده رامشیر به سمت بندرماهشهر بیان کرد: خوشبختانه بحث محیط زیستی این جاده حل شده، بـــــرای بهره برداری از این پروژه هیچگونه مشکلی نیست، و این پروژه در سال آینده بدون هیچ مشکلی از لحاظ قانونی ردیف دار و عملیات اجرایی را شروع می‌شود.

 

تسنیم

https://hoorkhabar.ir/692351کپی شد!
122
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.