۶۰ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهد

هورنیوز – جمال شیبه امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن) در دیدار با بانوان شاغل در کمیته امداد خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: همه ما در مجموعه امداد قدردان زحمات بانوان هستیم چرا که علاوه بر نقش مادری و همسری، همه تلاش خود را جهت رسیدگی به کار مددجویان به کار می‌گیرند.

 

مدیرکل کمیته اماد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: جامعه مخاطب ما در امداد، نیازمندان و به ویژه زنان سرپرست خانوار هستند و خدمت به این عزیزان بسیار ارزشمند بوده و دعای نیازمندان همواره همراه همکاران این مجموعه است.

 

وی با بیان اینکه شخصیت حقوقی شما به عنوان یک بانوی امدادگر در این نهاد مقدس که با محرومین‌ترین اقشار سر و کار دارید بسیار والا و ارزشمند است اضافه کرد: با تشویق جوانان خیر و بانوان نیکوکار می‌توان از ظرفیت آنها برای حل مشکلات مددجویان استفاده کرد.

 

شیبه بر توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و ادامه داد: ۶۰ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

 

وی اشتغال و خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت دانست و تصریح کرد: در کنار گسترش و تشویق اشتغال‌های خردخانگی، باید به موضوع فرزندپروری و رسیدگی به امورات خانوادگی نیز توجه شود.

 

در پایان از تلاش بانوان شاغل در اداره کل کمیته امداد خوزستان تقدیر شد.

https://hoorkhabar.ir/692213کپی شد!
21
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.